Hoi dames... Ik had een vraagje, of er iemand weet of de lief! collectie groot of klein uitvalt... Had een paar mooie kleertjes gezien op de site, maar weet niet of 50/52 groot of klein is voor een pasgeboren beebke. En of dan de 62 dan weer veel te groot gaan zijn voor pasgeboorte?? Hopelijk kan iemand mj helpen! LIefs
Ik hoorde dat het vrij klein uitviel. Ik zou zoiezo maat 56 of 62 kopen, want in maat 50 kunnen ze maar heel even.
t valt in de regel vrij klein. Maar isabella was 4320, dus bepaald geen kleintje, maar die paste perfect in 50/56 na de geboorte. Het pakje heeft ze nog wel een paar weken aangehad hoor. 50 zat sowieso na de geboorte nog mooi, daarna 56
Dat is absoluut zo, maar ik zou er toch ook mee uitkijken! Onze reus heeft maat 50 NIET aangehad! Ik vind de gewone shirts trouwens best ruim vallen...Finn heeft van veel shirts al maat 74 maat die van 68 van lief zijn nog goed!
Ik vind de shirtjes van lief! mega groot vallen. Sowieso vind ik het model erg breed. Lotte was normale baby/ ietwat licht: 3150 gram. Nu is ze 6,5 maand/ ongeveer 65 cm en 6,5 kilo. Ze past 50/56 nog steeds aan. Mouwtjes nu wel wat kort en onderkant ook kort. Maar een korte mouwen shirtje past nog steeds. Vorige week nog gedragen. Nu is Lotte geen grote meid en vooral ook wel smal. Maar volgens mij past de 50/56 echt altijd wel met de geboorte. Bij Lotte was het erg groot. Had ik liever 44 van gehad. Een jurkje wat ik ook heb is 62, die vond ik wel smal model. Maar past ze nu nog steeds prima. Hij paste haar vanaf 4 maanden. Daarvoor echt nog alleen de 50/56 dingen van Lief! Conclusie; heel verschillend per kind en het model kleren wat je kindje mooi gaat staan Suc6 met kiezen!
Ik vind het ook echt groot/breed vallen! Onze dochter is 2,5 maand, en nu zit maatje 50-56 van lief! pas mooi. (ze weegt nu 4700 gram) Je kunt ook alleen de gecombineerde maat bestellen, geen aparte 50 (behalve van de prematuur lijn ) Heb een wat tenger kindje en ben behoorlijk fan van Lief!, maar de kleertjes zijn meer voor een wat voller kindje . Lekker bestellen dus. Heb zelfs vorige week in de outlet nog 50-56 besteld omdat ik het vermoeden heb dat ze het nog wel even past Groetjes Elke
Ik heb Gijs nu in shirts maat 68. Vorige week op t CB was ie 62,5 cm lang, en 6040 gram. Mouwtjes zijn iets te lang, dus die slaan we gewoon ff om.
ik vind de jurkjes van lief nogal klein vallen. Maar wij hebben het ook pas gebruikt vanaf 8 maanden ofzo, maatje 68 en 74. Als je het als eerste kleertjes wil, wordt het dus gokken. Anders zou ik zelf kiezen voor 56 -valt het groot, maakt het niet zoveel uit en valt het klein, dan kan het gelijk gedragen worden.
waaw, bedankt voor de reacties! en oef.... ben al blij dat 50-56 wel zou passen.... ook voor een kindje van rond de 4 kg want ik heb gisteren mijn bestelling al doorgemaild van 80 euro, en kreeg al schrik dat het niet zou passen hihi... bedankt! lief!s