Lol Zoals met zoveel dingen zijn hier de meningen nogal over verdeeld. Wij hebben er plezier (en wij niet alleen vermoed ik aangezien het nogal veel wordt verkocht/aangeboden) van gehad toen Dennis al wel kon zitten maar nog niet zo lang. En hij was dus inderdaad een maand of 7 en geen 3 of 4, dat is dus iets anders. We namen het mee als we op visite gingen (ideaal voor hapjes te geven dan!) en het ding was goed stevig en met geen mogelijkheid kapot te krijgen. We hebben 'm zelf van Marktplaats gekocht voor 25,- (nog in nieuwstaat) en verkocht voor hetzelfde meen ik, of iets minder. Tja, een miskoop is het dan niet echt hè... Oh ja.. en over die 'echte' kinderstoel. Wij hebben een Trip-Trapp en een Topmark en allebei waren het echte ondingen in het begin toen Dennis net goed kon zitten (hij was ook vrij klein). Vastsnoeren in de riempjes dan maar of gewoon even een minuut of 10 vrijwillig en met plezier in de Bumbo? Maar goed, zoveel mensen, zoveel meningen.
Wij hebben een hele poos eerst een wipstoeltje gebruikt voor de hapjes. Op een gegeven moment hebben we een Bumbo gekocht, omdat ons meisje heel graag wou zitten, maar dit zelf nog niet kon, doordat ze soms plots nog achterover viel. Wij vonden 'm wel ideaal! Je hoort inderdaad discussies of de Bumbo wel of niet goed is, maar als je 'm niet teveel gebruikt, kan het in mijn ogen absoluut geen kwaad. Pas wel op dat je kleintje al wel heel stevig ZELF kan zitten, wij hebben 'm pas met 7 maanden gekocht en toen ging ons meisje er ook pas in. Zelf vind ik 3 maand wel heel klein. Succes!