Ik baker mijn 8 weken oude dochter al een tijdje in vanwege onrust. Maar met dit warme weer vraag ik me af of ze het dan niet veel te warm krijgt. Het is een dikke 29/30 graden in haar kamer. Iemand tips?
Ik heb het inbakeren afgebouwd toen het op de kamer van mijn dochter 22 graden was. Wat gebruik je voor het inbakeren?
Inderdaad, wat gebruik je voor het inbakeren? Ik gebruik een puckababy voor mijn zoon en die heeft hij nu nog aan. Wel de speciale zomerversie en hij heeft er alleen een luier in aan, maar hij slaapt er heel goed in ondanks de hitte!
Als het echt zo heet is in haar kamertje zou ik het niet doen. Zo in elkaar gevouwen kunnen ze hun warmte helemaal niet kwijt.
Puckababy piep gebruik ik, heb ook de mini. Misschien is die beter want die zit losser en dus luchtiger?
Ik zou niet inbakeren nu.veel te heet en kan je kleine de warmte niet kwijt.en dat gevaarlijk.heb je trouwens niet een andere kamer die nu koeler is waar ze kan slapen? Hier gaat dat helaas niet maar bij jullie misschien wel.
Hier ook niet. Heb haar gisteren geprobeerd zonder puckababy in bed te leggen maar dat was drama. Toen ik haar stevig in een hydrofiel xl doek had gewikkeld ging ze direct slapen (maar werd wel bezweet wakker)
Inbakeren zou ik met dit weer echt niet doen! Gevaar voor warmtestuwing is echt aanwezig. En flink gaan zweten (waardoor er teveel vocht wordt verloren). Misschien met alleen een luier in een dunne puckababy?
Ik vind inbakeren met deze temperaturen echt een soort mishandeling eerlijk gezegd, moet er niet aan denken dat iemand dat met mij zou doen. Lig je dan met heel je lijf aan elkaar geplakt in een dekentje peentjes te zweten...
Ik heb haar in de puckababy mini gedaan en 1 armpje eruit, ze slaapt er goed mee, dus vandaag proberen met 2 armpjes eruit. Misschien heeft ze het inbakeren toch niet zo erg nodig. Zou fijn zijn, dan kan ik haar gewoon een dunne hydrofiel slaapzak aandoen