Hoi meiden, omdat 2012 er aankomt gaan veel modellen van 2011 in de uitverkoop. Zo heb ik ook mijn wagen gekocht, maar nu op zoek naar een Maxi Cosi Axiss. Wie weet vanaf wanneer ongeveer de uitverkoop zal starten?
Geen idee, volgens mij wisselen die acties wat met autostoelen. Ik heb eens een heel goedkope maxicosi in een afgrijselijke kleur bij Kadocus gekocht, leuke hoes erom en je ziet er niets van. Ze hebben ook de Axiss. Ik heb hier alleen wel eens gelezen dat de service van Kadocus niet zo geweldig is, maar bij mij ging het wel goed. Maxi Cosi Axiss Black Reflection
Autozitjes van Maxi-Cosi en Safety-1st | CabrioFix, Pebble, Tobi, Axiss en nog veel meer. kijk hier eens is de winkel van dorel (maxi cosi) zelf hier hebben ze showmodellen en terug gekomen producten hernieuwd en oude lijnen nieuwe spullen die voldoen aan de maxi cosi eisen maar die niet meer bij een baby winkel verkocht mogen worden
Bij Kadocus koop ik NOOOOOOIT meer iets, heb een beschadigde wieg gekregen en moeilijk dat ze deden.... Dorel ga ik in de gaten houden, babyvalue heet dat toch? Had daar mijn twijfels over, wist niet dat het van Mixi cosi is! bedankt!!!