Gezocht! Woezel en Pip rompers meisje mt 74/80. Liefst nieuw of echt zo goed als nieuw. Groter mag ook dan heb ik ze maar alvast. Thanks!
Zoiets :Rompertje lange mouw met naam | Bedrukte kinderkleding - simply colors Of deze: Woezel en Pip babykleding en kinderkleding - Winter Collectie 2012
@Marnat Nee, niet simply colors, de rompers van AH. De onderste link is van shirtjes en ik zoek rompers. Toch bedankt hoor. Niemand Woezel en Pip rompers?
Was benieuwd welke je wilde en volgens mij bedoel je deze toch..(niet mijn advertentie dus je moet gewoon bieden hoor) Marktplaats.nl > 3 Woezel en Pip rompers - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
Ik heb ze wel, maar alleen de jongensvariant..... Dus blauw/wit/grijs. Ik weet niet of je die ook leuk vindt?
Marktplaats.nl > woezel &pip romper nieuw maat 74/80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Woezel en Pip webshop voor de inrichting en aankleding van uw Woezel en Pip baby- en kinderkamer. - Kids Art Company Leuke dingen van hun wel genoeg vindbaar
Velobabe@ Weet niet of je ze nog zoekt , maar toevallig liep ik in ah en zag spullen van woezel en pip + rompertjes.
ik heb ze ok bij ah gezien, in een speciale display in de winkel. allerlei verschillende artikelen voor leuke prijs