Hallo!! Weer iemand waar je een bedbumper voor ledikantjes kunt kopen? Mijn dochter wordt nu 10 maand oud snachts nog steeds wakker en weten nu dat het komt doordat ze in haar slaap tegen de spijlen aanstoot... Dus willen graag zo'n ding aanschaffen. Heb bij Hema en Prenatal gekeken maar daar verkopen ze ze niet. Ook mensen met ervaring met zon zachte bedrand? Alvast bedankt! Liefs Bloem
Liever niet ivm kans op wiegendood daarom verkopen ze ze ws ook niet. Kans dat een kind daar met het gezicht tegenaan komt en dan stikt!
Juist!!! dat had ik inderdaad ook gehoord... Hoe groot is die kans nog als een kindje zich goed kan bewegen? Kruipen, staan en overal langslopen...?
Ik ben er ook naar op zoek, maar dan voor tegen de voetenrand. Kleintje wordt wel eens wakker midden in de nacht en gaat dan met zijn voeten tegen het voetenrand stampen....
Ze verkopen ze bij babywalz volgens mij.. En ik denk als je kindje al 10 maanden is dat het dan wel kan omdat als ze dreigen te stikken worden ze wakker en dan draaien ze zich wel om..
Hier hetzelfde probleem, werd heel vaak wakker 's nachts en begon dan te huilen. Sinds een aantal weken hebben we haar in een campingbedje gelegd, veel zachter wanneer ze tegen de zijkant rolt en sinds die tijd slaapt ze door! Dat was dus voor ons de truc!