Weet iemand of deze ook in Nederland verkocht worden? Ik kan het namelijk nergens vinden: Black & White BUMPaLOOP | Pramaholic
Geen idee of en waar het verkocht wordt, maar zoiets is niet moeilijk te maken! Als je zelf een klein beetje handig bent, of iemand in je omgeving is dat, is het zo gemaakt! Gewoon een tunnel van stof, met leuke labeltjes of wat dan ook dr aan! Speenkoord, knuffelkoord, kun je het zo leuk maken als je zelf wil!
kun je hier in nl ook kopen ja. als je op marktplaats kijkt staan er verschillende advertenties van Marktplaats.nl > * superleuk,oa voor bugaboo,stokke,quinny,icandy*HELLO KITTY - Kinderen en Baby's - Kraamcadeaus en Geboorteborden deze onder andere
wat leuk!!! Whaha gelijk weer een creabea idee als ik mezelf weer eens tijd gun om het zelf te maken. Indd een tunnel van stof met allerlei dingetjes eraan, lijkt me niet erg lastig... xxx
Nee volgens mij is het ook niet lastig, maar ben niet zo heel handig met de naaimachine en heb er momenteel niet zoveel tijd voor, vandaar
Leuk zijn ze he! Ik had ze al een tijdje op het oog en net gisteren 2 (voor Bugaboo Donkey) besteld via die Marktplaats-advertentie.