Draagdoek lenen? of goedkopere kopen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lentes, May 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Heeft iemand ervaring met het lenen van een draagdoek? En dan bedoel ik via internet, ik zag diverse pagina's voorbij komen maar is dat handig en betrouwbaar? Helaas heb ik niemand in mijn omgeving met een goede draagdoek

Zelf heb ik een gebruikte baby bjorn gekregen maar dat vindt ik een onding, veel te zwaar!

Voor de vakantie wil ik wel graag een draagdoek gebruiken (in de natuur/oude dorpjes in heuvelachtig gebied) Een waar mijn dreumes lekker in zit, niet te warm en waarbij je het dragen goed volhoudt!

Welke zouden jullie doen?
    En dan een goedkope kopen? Of een merk lenen?

2. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Je kunt draagdoeken wel lenen, maar dat is voor max. 1 á 2 weken om eens uit te proberen. Als je voor de vakantie een goede drager zoekt waarmee je in de warmte ook fijn kunt lopen, is een SSC (Soft Structured Carrier) wat luchtiger, vind ik. Daarmee boots je de houding van de draagdoek na, maar dan met gespen.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Lenen via een doekentheek is ideaal voor te testen welke drager wat voor jou is. Maar ik weet niet of het voor een vakantie ook kan, ze moeten nl meestal binnen 2 weken teruggestuurd zijn.

Ik zou niet zomaar voor de goedkoopste gaan. Kijk goed wat je wilt. Goede dragers kunnen flink wat kosten ( 80-100-meer euro ) maar hebben ook goede doorverkoop waarde. Wil je een draagdoek die je moet knopen ( en dus ook leren knopen, = oefenen ) of een ergonomische drager met gespen ( waar je meestal je man ook eerder mee aan het dragen krijgt? )

Share This Page