Hotel Tamariscos Menorca

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door toerist18, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi, ik lees dat er een aantal van ons naar dit zelfde hotel gaan...
    Zou het leuk vinden als we er samen over kunnen kletsen, wij gaan 25 juni a.s :D :D

2. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Wat leuk! :D
    Ook wij gaan naar Tamariscos..Maar dan eind augustus. We hebben een 2 kamer app met ontbijt (avond eten schijnt weer wat minder te zijn..maar het ontbijt top) Heb al heel veel positieve reacties over het hotel gelezen op vakantiereiswijzer.nl Menorca schijnt heel populair te zijn onder (jonge) ouders. Het wordt ook wel buggy-eiland genoemd..:D
    Nog mensen die er al zijn geweest?

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ik heb pas gehoord van iemand hier op het forum dat het eten juist wel lekker is,
    heel varierend...
    Lijkt me erg mooi daar, zeezicht en het water is ook zo kraak helder.

4. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ja de ligging van het hotel is gewoon ideaal. Een paar stappen en je staat op een prachtig zandstrand in een baai.
    Ik heb het app/hotel geboekt na aanleiding van de positieve reacties hier op de site.
    De vluchttijden zijn ook perfect als je reist met een kleintje. Heen in de middag en terug ook.(Neckermann) Super!

5. Moosje

Moosje Actief lid

26 nov 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Wij gaan ook naar Tamariscos! We vertrekken 15 juni voor 11 dagen! Hebben alleen ontbijt bijgeboekt, het schijnt dat je in de haven daar errug leuk en lekker kan eten! We hebben er zin in!

Liefs, Moosje

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Moosje misschien zie ik je dan nog de laatste dag?

7. Moosje

Moosje Actief lid

26 nov 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Ja, wie weet! Heb er echt al zo veel zin in! Helemaal nu het hier van dat snertweer is!
    Ben echt toe aan ZON!

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Bij d-reizen zeiden ze dat ze de vluchttijden in mei wel wisten,
    maar ik zie wel maak me er niet druk om.
    Ja heb ook erg veel zin aan 8) 8) 8)

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Joehoooeee!
    Dankzij mensi, dit topic, zoover en de reiswijzer gaat we ook naar tamariscos!
    Heb er zo'n zin in! We gaan van 6 t/m 13 augustus. we hebben ook geboekt via neckermann omdat ik ook de vliegtijden al graag weet.
    Ik vind het allemaal superspannend, en ben echt benieuwd hoe Yara het gaat doen allemaal.
    Heb zelf nog maar 1 keertje gevlogen, dus is allemaal vrij nieuw. ben lekker allemaal al info aan het verzamelen overal, leuk hoor!
    Allemaal alvast veel plezier en wel de verhalen posten op dit topic plus foto's he!

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Goed zo Juut!
    Wij kletsen lekker verder in dit topic...
    Wat zijn jou vluchttijden? wel gaaf dat jij ze al hebt....

11. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Leuk Juut! Fijn he dat Neckermann de vluchttijden al heeft..het is natuurlijk altijd onder voorbehoud maar goed ik verwacht niet dat na een wijziging de vlucht ineens 's nachts gaat.
    Grappig dat er een aantal mensen na aanleiding van dit forum geboekt hebben. Ik had hier ook veel goeie berichten gelezen. Aangezien we allemaal op een andere datum gaan zou het wel leuk zijn, mochten ze daar een gastenboek hebben,om een berichtje achter te laten! :D

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    wij vliegen heen om 1200 (half twee daar) en terug om 1500 (1730 hier)
    We hadden ook 1 iets goedkopere mogeljkheid maar dan moesten we heen om 6 uur ;s ochtends al vliegen...dat lijkt me niet zo'n goed plan...

had neckermann ook nog gebeld met een paar vragen en werd keurig geholpen. Alleen zeiden ze aan de telefoon dat je geen aparte bagage voor je kindje mee mag nemen, terwjil op de site van transavia dit wel vermeld staat (10 kilo)
    Nog even mailtje gestuurd en ik kreeg een excuus dat de telefonische medewerkster dit verkeerd had, en dat het wel mocht! Dus dan hoef je niet zo precies te kijken met inpakken..

Heb echt al veel voorpret, elke keer als ik wakker word denk ik eraan!

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Nou dat zijn toch zeker top vluchttijden? ;)
    Als er een gastenboek aanwezig is zal ik er in zetten Mensi zwangerschapspagina ;) ;)

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Heb een mail gestuurd naar de reisorganisatie en ik heb al de voorlopige vluchttijden....
    05.05 heen
    23.55 terug ;de heenreis maakt me niet zoveel uit,
    maar de terugweg waar moet je blijven met je spullen en met ons kindje die zijn slaapjes moet missen :cry:
    Hopelijk veranderen onze tijden nog, of mogen we de kamer wat langer houden.
    We hebben in ieder geval zo wel lang vakantie dat is weer een voordeel.

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o getsie mensi dat is minder nieuws! echt wel balen..maar ja nu niks meer aan te doen..
    shit joh...
    nou ja maar gauw vergeten en focussen op de leuke dingen!
    en ze zullen vast wel iets geregeld hebben daar, dat je ergens kunt wachten en je bagage kwijt kunt. je bent vast niet de eerste met lastige tijden...

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Nee er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn met kindjes die die vluchttijden hebben...
    Nou ja als Steven echt moe is slaapt hij vast wel in de buggy,
    ik neem z'n knuffel aap in ieder geval mee !

17. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Hoi Mensi,

Wat een rottijden hebben jullie, maar er is een aparte ruimte voor je koffers en om te douchen, of als je mensen leert kennen kun je misschien bij hun je koffers zetten en douchen, dat hebben wij ook gedaan voor onze buren.

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Heb een oud collega die hostess is, en ze zei; je kunt de dag van vertrek even melden dat je de kamer langer wil houden (als dit kan) en meestal kost dat zo'n 20 a 30 euro.

Als iedereen nou in het gastenboek (als dat er is) van Tamariscos even z.pag bijzet weet je ook wie er is geweest :D lijkt me wel een leuk idee.

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    De vluchttijden konden we niet omboeken, alle vluchten zaten vol.
    Maar goed hopen dat je evt nog veranderen, en dat we geen extra vertraging krijgen.

Trouwens plus punt van dit hotel vind ik dat er elke dag een Nl arts aanwezig is, ook een fijn veilig idee.

20. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Balen Mensi van de vluchttijden. In jouw geval hopen we wel dat de vluchttijden nog wijzigen ;)
    Ik zal zeker even een berichtje achterlaten (alhoewel ik volgens mij wel de laatste ben van het seizoen als ik het hier zo lees,nl eind aug :D)

Deel Deze Pagina