Over butterfly hoor ik ook goede verhalen maar ben er nooit geweest. Voor ons ook de eerste keer naar het gardameer dus ben benieuwd.
Wij zijn van plan om in 1 keer te gaan rijden. In de nacht rond 2 uur weg en dan ergens in de middag aan te komen.
Ik denk dat wij hetzelfde gaan doen. In de hoop de beide kids dan nog even lekker in slaap vallen. Wij gaan trouwens precies dezelfde weken
Haha dat is gezellig zeg! Zit ik aan het zwembad straks alle moeders met kleine kindjes te vragen: Goh zit jij toevallig op ZP Wij gaan van 12 tot 22 juni!
Leuke camping, maar Camping Del garda zit er naast, daar zijn wij 3x geweest, ook een erg leuke camping, vooral voor de kids!
Nou ik heb denk ik van jullie het oudste kind bij me want we gaan in juni en hij wordt in september 5. (even laatste keer voor het hoogseizoen want nu kan het nog) Mijn kleine jongen is best te herkennen want die heeft een lekkere bos met krullen en het valt me op dat er niet veel jongetjes zijn met zoveel krullen.
Angela, onze dochter wordt in augustus 5 jaar dus ook nog even voor het hoogseizoen voor de laatste keer. Daarna wordt het flink betalen..
Mijn dochter wordt in oktober 4 en volgend jaar dus 5 jaar, dus zouden wij ook nog een keer vroeg op vakantie kunnen. Of zou elke school daar zijn eigen regels over hebben?
Camping ziet er leuk uit en krijgt op zoover een 7.8 Zal vandaag nog even verder googlen, maar denk dat dit hem gaat worden. Wie is er al eens eerder geweest? Lees wel veel commentaar over de ruimte rondom de stacaravans. Ik las trouwens op vacansoleil dat ze het hele seizoen verwarmd zwembad hebben en animatie. Oh, onze kids zijn tegen die tijd 3 (jongen) en net 5 (meisje)....
Lijkt me niet. Kinderen zijn leerplichtig vanaf de eerste van de maand na hun 5 e verjaardag. Dus 6 juni jarig, is leerplichtig vanaf 1 juli.
Kijk eens bij Gustocamp daar zijn wij vorig jaar geweest. Dat waren zo goed als nieuwe caravans met veranda. Zwembaden zijn niet echt verwarmd. Wij waren eind mei en alleen het bad met de glijbaan was aangenaam voor kinderen. Tenminste dat vond mijn dochter. Veel plezier allemaal, het is echt een leuke camping en omgeving.
Ik vind alles er heel mooi uitzien bij deze camping, maar de plekken zijn volgens de foto's erg klein. Je staat direct aan de 'straat' met je caravan en de auto moet aan de straat geparkeerd worden, waardoor er heel weinig speelruimte overblijft.
Klopt plekjes zijn krap ook bij de stacaravans ivm de te parkeren auto's. Maar ik moet zeggen, wij hebben er weinig last van gehad. Gewoon voor de caravan nog een groenstrook en iedereen in ons straatje parkeerde zo, dat de kinderen gewoon nog konden spelen.
Wat ik lees bij verschillende campings op zoover is dit inderdaad wel het geval. Je staat hier wel op gras. Dat vind ik zelf belangrijk met kleintjes. Volgens mij mag je op deze camping zelf een plekje zoeken bij aankomst. Tenminste dat lees ik wel her en der terug. De plekjes onderling verschillen wel.