Voor onze volgende vakantie (in NL) hebben we 1 nieuwe wens ten opzichte van de vorige keer dat we boekten: een hek om de tuin. Kleine boef moeten we anders steeds in de gaten houden. Wie heeft een tip? Leuke plek en beetje luxe is natuurlijk ook erg fijn
Centerparcs Sandur heeft volgens mij huisjes met hekjes. Een park van Landal in Overijssel (twenhaarsveld denk ik) ook. Wel alleen bij de kinderbungalows geloof ik.
Buitenhof de Leistert: luxe, met hekje is mogelijk en mooi park met zwembad, speeltuintjes etc. Maar ook bij parken van Roompot zijn er kinderbungalows: oa Weerterbergen, maar dat vonden wij wel een heel ouderwets huisje zonder ook maar enige luxe (een bank of stoel waar je lekker op kon zitten was er al niet). En inderdaad CP heeft bij sommige parken ook van die afgesloten kinderbungalows (al dan niet met klim/speeltoestel vanuit het huisje bereikbaar).
Thanks, nog best wat opties dus Ga alle sites eens bekijken. Weet iemand misschien ook nog iets wat niet op een vakantiepark ligt?