boek bij SUDTOURS VIA D-REIZEN een week naar griekenland in sept mijn man ik en onze dochter van 2 we betalen 3 keer 509,00 prima... we boeken m door en dan komt er ineeens een toeslagvor mijn kind van 35,00 maar die betaald al het hele bedrag normaal betaal je onder de 2 een toeslag van 35,00 omdat de reis dan gratis is. ik bellen nee mevrouw deze app,is bedoeld voor 2 pers en een 3e persoon betaald een toeslag een app voor 2 pers 2x 509=1018 en nu vangen ze dus al 509,00 extra en dan nog een toeslag:x:x35,00 ik heb met d-reizen gebeld en die meiden hebben ook nog gebeld met sudtours ook deze meiden vinden het belachelijk!! werd net teruggebeld en sudtours doet er niets mee het is nu eenmaal zo! d-reizen is naar mij erg vriendelijk en hun halen de 35,00 van mijn rekening af. meiden let goed op met boekken het is een raar verhaal maar voor je het weet betaal je ipv een kinderkorting een kindertoeslag
ja ik heb wel geboekt maar hoef van d-reizen niet die 35,00 te betalen hun halen dat van de rekening af maar hun vonden het zelf ook waanzin