wij gaan een midweek en een week op vakantie en betalen daarvoor (nog) geen 1000,- we blijven in eigen land, NL. wat hebben jullie geboekt en wat betalen jullie?
De zomervakantie nog niet, maar we gaan binnenkort wel een midweek naar center parcs (sinds we een kind hebben zijn we fan!). We betalen ongeveer 270,- met kortingscode).
Wij gaan wrs naar tsjechie met familie('gezin' & aanhang), een groot huis huren voor 14 personen in het hoogseizoen, juli. Kost bijna 200pp voor 2 weken.. Dan nog de diesel maar wij rijden gelukkig vrij zuinig... Even kijken of t nog doorgaat maar waarschijnlijk wel. Mocht het niet doorgaan, denk ik dat mijn vriend en ik een goedkope lastminute nemen naar kroatie oid.. vorig jaar hebben we voor 230 euro voor twee weken een tent gehuurd in kroatie! super goedkoop en hebben een super tijd gehad! Doe dat ook liever dan naar tsjechie nu maar als de hele familie gaat.. Is dat ook gezellig natuurlijk.
Nog geen 300 euro in totaal voor 14 nachten in Kroatie in mei komt dan nog t vervoer en een overnachting onderweg bij maar dat zal de kosten ook niet zijn we hebben er zin in
In de meivakantie voor 185,- 8 dagen een stacaravan bij het Gardameer in Italië. In de zomervakantie voor 1305,- 15 dagen een stacaravan in Toscane in Italië.
Wij gaan in juni/juli 5 weken naar Turkije, tickets waren voor 3 pers (baby is gratis) ongeveer 1000 euro. Verblijf is bij familie van mijn man dus dat kost niets.
Midweek Center Parcs voorseizoen 111,51 15 dagen 4 sterren resort all-in Turkse Rivièra naseizoen 1.638,50 Voor 2 volwassenen, een peuter van 3 en een baby (met vliegen is hij 1 jaar).
We gaan in juni 2 weken naar zuidfrankrijk. Luxe stacaravan op camping. Voor 1400 euro (excl benzine, tol en dagelijkse uitgaven) En in september een week naar Spanje (Andalusie) waar we een huis huren voor 900 euro en nog 5 tickets (nog te boeken, wacht op aanbieding) om er te komen en een huurauto (rond de 200 euro)
Ik ga in mei naar Kreta met mijn oma... Sinds mijn oma alleen is ging me broertje altijd mee maar die wil niet meer (19) en die gaat dus met zijn vriendjes Nu gaan mijn vriend en ik met oma weg. Ook die kleine meid gaat mee.... We betalen +/- 1000 euro all in clusief met vliegtuig lekker hoor...
We gaan eerst op wintersport in februari. Appartement, benzine, skihuur, skipas, eten/drinken. Zijn we rond de 2200 euro kwijt met zn 3en voor 1 week. Eind augustus/begin september naar Zuid Frankrijk waarschijnlijk. 2 weken kamperen. Met zo een vakantie zijn we in totaal rond de 1250 kwijt.
Mei vakanyie week nederland met eigen caravan 345-, Juli bouwvak vakantie 2weken nederland 770-, met eigen caravan Hier leerplichtige kinderen.volgend jaar gaan we weer buitenland .nu blijven we nl door omstandigheden
Wij gaan volgende maand boeken in mei gaan we of 2 weken naar Dubai of 2 wekennaar geboorteland van man. Zijn bang dat het te warm is in zijn geboorteland voor de kids. Vandaar de twijfel. Wat het gaat kosten? Tickets zijn we rond de 2000 kwijt, hotel zou in beide landen niet hoeven zijn ouders hebben er een appartement. Zullen dus zakgeld mee moeten nemen, wat ongeveer 800/1000 zou zijn. Veel geld, maar we willen ontzettend graag dat kids hun familie daar leert kennen. En het scheelt dat 2 weken daarna het vakantie geld komt wat de boel weer dekt. In de zomer hoop ik weer een goedkope parkeerplek via vakantieveilingen te boeken. Vorig jaar hebben we een week gekampeerd voor 15euro.
wij gaan 3 weken naar de camping in frankrijk met de kinderen heen en terug kost het ons 300 euro verblijf 600 euro. Dus nog geen 1000