hoi dames even een vraagje volgend jaar wil ik met mijn gezin van (5) en broertje met vriendin mijn moeder een weekje mee nemen naar een bungalow park. normaal gaan we eigenlijk altijd naar centerparcs maar vind dat best duur geworden en aan gezien wij rekening moeten houden met school vakantie,s en mijn broertje nog maar 19 is en dus geen vet salaris heeft zijn we op zoek naar een leuk en betaal paar bungalow park wie heeft er tips belangrijk voor ons is dat het een zwembad heeft en dat het ook leuk is voor kinderen ze zijn dan 6 5 en 3 we zijn in totaal met 9 personen
Het Marveld in Groenlo, superleuk park! Binnenzwembad met glijbanen, ook een waar je met een band vanaf moet. Beetje subtropisch idee. Maar ook een diep wedstrijd bad, en een soort oefen bad, waar de bodem van versteld kan worden. Water is heerlijk van temperatuur. Ontzettend leuk gedeelte met buitenzwembad, speeltoestellen in het water etc, ligweide met ligbedden. Moet het uiteraard wel mooi weer zijn. Klein kinderboerderijtje. Je kunt er ook leuk bowlen, eten er is een supermarkt met verse broodjes, een cafetaria die echt goed is. Speeltoestellen op het park. En er is ook een gedeelte waar echt een speeltuin is. Er worden regelmatig dingen georganiseerd op het park. Wij zijn er al meerdere malen geweest, altijd goed bevallen. Ik vergeet vast nog wel iets Marveld Recreatie - Bungalowpark en Camping in Gelderland Ook zitten de winkels vlak bij het park, waar je dus ook je boodschappen kunt doen. De prijzen zijn volgens mij inclusief alles, beddengoed, schoonmaakkosten etc. Wij gaan regelmatig ook buiten het seizoen.
eh... zie net dat jullie met 9 personen zijn.. Ik weet niet of dat mag in een 8 persoons huisje. Wij gaan ook wel eens met meerdere, en boeken dan 2 huisjes naast elkaar. Wij kregen nu ook een aanbieding in de mail, 2de huisje huren voor de helft van de prijs
bedankt voor de tip ! ik ga gelijk even een kijkje nemen 2 huisjes is ook geen probleem denk dat je vast wel een voorkeur voor huisjes naast elkaar kunt aan geven
Kijk eens naar de parken van Landal. Het land van Bartje is leuk. Daar is het zwembad ook wat groter. Het Vennenbos en de Lommerbergen zijn een oud-centerparcspark. Dus met subtropisch zwembad. De huisjes zijn daar wel echt minder. Maar het is maar net wat je wil. Landgoed het Loo vonden wij heel leuk. Wel een wat kleiner zwembad. Maar wel alle faciliteiten. Landal GreenParks | Ruim 70 bungalowparken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije