Marktplaats aanbieding: Ouwehands Dierenpark te Rhenen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Angellove90, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Op Marktplaats hebben ze nu een aanbieding, waar je voor €9,75 een toegangskaartje kan kopen.

Korting op pretparken!

Het lijkt ons erg leuk om binnenkort te gaan met ons dochtertje van ruim 10 maanden. Maar mijn vraag is of iemand ervaringen heeft met het Ouwehands Dierenpark in Rhenen? Hoor graag jullie reacties!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    hele leuke dierentuin. maar als ze nog wat groter zijn heb je er nog meer aan, want er zitten veel leuke speeltuintjes!

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    idd mooie dierentuin, tis dan toch meer voor jezelf ne ik vond het een mooie. ook wel veel speeldingen idd maar goed dat maakt jah niks uit. dr is zat te doen hoor

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik ben er nog nooit geweest, heb vanochtend de kaartjes ook via de aanbieding van martkplaats gekocht :p

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook 3 kaartjes gekocht, leuk van de zomer een keertje met oma erbij naar de dierentuin. Is hier in de buurt en juist dat ie niet zo groot is vind ik met een dreumes wel prettig.

6. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Ik vond het een kleine dierentuin en niet 1 van de mooiste dierentuinen in Nederland, maar voor 9,75 euro toch echt wel de moeite waard!!

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

mijnmoeder heeft ook kaartjes besteld dus binnekort gaan we er lekker heen :D

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ben er in februari geweest en vond het echt een aanfluiting. Vervallen ziet het er uit. Niet goed onderhouden. De ijsberen en pinguins zou je onder water moeten zien, maar het glas was zo smerig van de aanslag dat je niks zag. Het is geen groot park. Ik vond het 10x niks. Maar smaken verschillen.

Deel Deze Pagina