Op Marktplaats hebben ze nu een aanbieding, waar je voor 9,75 een toegangskaartje kan kopen. Korting op pretparken! Het lijkt ons erg leuk om binnenkort te gaan met ons dochtertje van ruim 10 maanden. Maar mijn vraag is of iemand ervaringen heeft met het Ouwehands Dierenpark in Rhenen? Hoor graag jullie reacties!
hele leuke dierentuin. maar als ze nog wat groter zijn heb je er nog meer aan, want er zitten veel leuke speeltuintjes!
idd mooie dierentuin, tis dan toch meer voor jezelf ne ik vond het een mooie. ook wel veel speeldingen idd maar goed dat maakt jah niks uit. dr is zat te doen hoor
ik ben er nog nooit geweest, heb vanochtend de kaartjes ook via de aanbieding van martkplaats gekocht
Hier ook 3 kaartjes gekocht, leuk van de zomer een keertje met oma erbij naar de dierentuin. Is hier in de buurt en juist dat ie niet zo groot is vind ik met een dreumes wel prettig.
Ik vond het een kleine dierentuin en niet 1 van de mooiste dierentuinen in Nederland, maar voor 9,75 euro toch echt wel de moeite waard!!
Ik ben er in februari geweest en vond het echt een aanfluiting. Vervallen ziet het er uit. Niet goed onderhouden. De ijsberen en pinguins zou je onder water moeten zien, maar het glas was zo smerig van de aanslag dat je niks zag. Het is geen groot park. Ik vond het 10x niks. Maar smaken verschillen.