Het onderwerp zegt het waarschijnlijk al; wie weet er een leuk bungalowpark wat gericht is op kleine kinderen. Wij gaan met onze twee kinderen waarvan de oudste bijna 3 jaar is. Een subtropisch zwemparadijs hoeft voor ons dus nog niet. Vorig jaar bij Landal 'Land van Bartje' geweest, dit is echt een aanrader en ook heel gericht op kleine kinderen, doch zouden we nu graag naar een ander park gaan. Ik hoop dat jullie leuke tips hebben!
www.marveld.nl wij zijn er in april een weekend geweest en gaan deze maand voor een week. Zitten standaard traphekjes in de huisjes, kinderboerderij, binnen en buiten ( subtropisch ) zwembad, grote afgesloten speeltuin, animatieteam enz. En betaalbaar
marveld is geen subtropische zwembad maar gewoon binnenzwembad, wel is het een heel mooi zwembad, wij gaan hier regelmatig zwemmen verder heb ik gehoord dat weertebergen in limburg erg kindvriendelijk is, of het ook zo is weet ik niet, ik ga er zelf volgende week heen
Erperheide van centerparcs! Echt super daar! kinderboerderij, kinderdisco, speeltuinen,baluba(grote binnenspeeltuin), zwembad echt geweldig. Een aanrader. Ben er zelf in mei geweest met mijn dames van 2 en 1 en zou zo weer teruggaan.
zeker Erperheide in peer van center parcs wij zijn er in feb. geweest en was perfect nu trouwens in Bispingerheide geweest en ook goed denk dat de meeste cp parken wel geschikt zijn voor kleine kinderen Teun vermaakt zich prima in het zwembad, zo wel in de baby/peuter baden en glijbaantjes als door de echte wildwaterbaan...en hij is 2.5 wat ook lekker is dat de meeste parken een indoorspeeltuin hebben voor klein tot groot..dus als het een dagje regent hoef je evt niet weg
Center parc de huttenheugte... Wij gaan zelf in augustus maar heb nu al veel belovende verhalen gehoord.