Hallo allemaal, Nou we zijn eruit: We gaan voor een landalpark. Betaalbaar en de beste recensies! Maar welke moeten we nou toch kiezen? De enige eis die we hebben is dat het een redelijk zwembad heeft met een glijbaan. Hoeft echt niet zo'n mega-glijbaan te zijn, maar ook niet zo'n peuterding. Wie helpt ons aan het 'leukste' landalpark? We wonen zelf in Den Haag en willen niet meer dan anderhalf-twee uur in de auto zitten. Dus Drenthe en Limburg vallen af ....
Ik weet niet wanneer je gaat. Maar met dit weer is misschien wel leuk naar coldenhoven te gaan die hebben ook een binnenspeeltuin.. Zwembad weet ik zo niet of je de glijbaan een peuter ding vind, maar kijk op de site zou ik zeggen!
We gaan met de pasen een weekend weg. Dus volgende week al! Heerlijk vooruitzicht, maar we twijfelen enorm. Het wordt iets in Brabant of de omgeving van de Veluwe.
De lommerbergen ik weet alleen niet of dit binnen je reistijd valt.. het ligt bovenin lburg. Er zit er ook nog een in brabant weet alleen niet neer hoe die heet. Die hebben ook een leuk zwembad erbij.
Vennenbos! Heerlijk park in de natuur, wakker worden met eekhoorntjes in de tuin. Mooi subtropisch zwembad, overdekte speelgedeelte (wel minder groot speelgedeelte dan Coldenhove) Heerlijk park!
Pfff ... ik kan altijd zo moeilijk kiezen. Ga ik voor een duurdere (400 euro paasweekend) of een iets goedkopere (250 euro paasweekend). En wat gaan we dan nog meer doen? BLijven we op het park of gaan we ook nog naar een attractiepark of dierentuin in de buurt. Als we in Brabant gaan, dan kan ik mijn zoontje ook nog trakteren op een woezel en pip voorstelling op 1e paasdag. Dat vind ik dan ook wel weer heel leuk. Zoals je ziet ... ik kan geen knopen doorhakken.
Landal Aelderholt. Is wel in Drenthe maar super leuk park. Zwembad met glijbaan voor de kleinere kindjes en een glijbaan voor de oudere kindjes. Ook MEGA binnen speeltuin. En ook buiten mooie grote speeltuin.
Het Vennenbos! Zwembad van het jaar 2012. Wij zijn er onlangs geweest en ik was erg tevreden. De huisjes ietwat verouderd, maar alles schoon en netjes. Het zwembad stak er voor mij echt met kop en schouders boven uit. Zo schoon, niet te groot, maar wel allerlei leuke glijbanen en stroomversnellingen e.d. Nu moet je er met pasen misschien wel rekening mee houden dat het erg druk kan zijn.
Super beslissing. Vennenbos was ook vroeger van Centerparcs dus zo ziet alles er ook uit, met zo'n market dome enzo.