Hallo allemaal, ik weet niet waar ik dit onderwerp moet plaatsen, dus doe ik het maar even hier. Ik ben verzekerd bij CZ, maar nu wil ik een kraampakket aanvragen maar snap ik er helemaal niks van...CZ stuurt je een gratis kraampakket als je je via hun aanmeld voor kraamzorg. Echter, ik heb zelf al kraamzorg geregeld. Kan ik nu alsnog het kraampakket krijgen of hoe zit dat? Wie o wie heeft hier ervaring mee?? Alvast bedankt voor jullie hulp
dat staat er ook bij mijn verzekering. ik heb me niet via hun aangemeld maar toch gewoon kraampakket gekregen. gewoon even bellen maandag, ik ga ervan uit dat ze daar niet moeilijk over doen.
Toen ik mij aanmeldde voor kraamzorg werd door het kraamzorg bureau gezegd dat ik mijn verzekering moest bellen om het door te geven. Ik weet niet of je dat hebt gedaan?
Ik zat dan niet bij CZ maar kreeg mijn kraampakket altijd pas in mn 7de of 8ste maand. En idd wel aanmelden bij je verzekering.
Nee, zal de papieren van de kraamzorg nog eens ff doorlezen. Maar dames hierboven zeggen ook van: gewoon ff bellen maandag. Dus dan kan ik dat ook gelijk melden.
Ik heb ook zelf de kraamzorg gebeld, ze geven het in principe zelf door aan cz, dat was hier zo ten minste. Maar gewoon maandag even bellen om te vragen of je het nog door moet geven. Je kraampakket krijg je zo ie zo hoor!
Ik zit ook bij CZ. Mezelf ook aangemeld eerst voor Kraamzorg. Toen CZ gebeld. Gaat gewoon hoor! Heb t kraampakket nu 2 weken geleden ontvangen. In week 28 vd zwangerschap.
Je krijgt je kraampakket ergens tussen de 7e en 8ste maand. Als je aan ze gemeld hebt dat je zwanger bent dan ontvang je het vanzelf. Dat hoef je niet apart aan te vragen. Ben al 13 jaar bij ze verzekerd en bij beide zwangerschappen prima verlopen. Tussendoor ontvang je zo nu en dan ook leuke presentjes van CZ trouwens.
Dit moest ik ook zo doen. En ik zit ook bij cz. Kreeg hierna van beide bevestiging per brief en later mijn pakket.