het mooie weer komt er weer aan ;) wat zijn jullie vakantieplannen dit jaar?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door annet1985, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    #1 annet1985, 12 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2012
    Hallo iedereen,

Was wel benieuwd waar iedereen heen gaat op vakantie of voor leuke dingen gaat doen?

Hier helaas geen zomervakantie omdat ik dan beval ;) en daarna wil ik niet met een kleine baby slepen. Dus ik denk dat wij nog een paar weekendjes weg gaan. Milaan lijkt me heel erg leuk maar weet niet of dat duur is iemand ideeen?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier gaan we naar het land van bartje. weekje

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    eerste week van juni weekje ardennen met schoonouders, schoonzus+man+kind en zwagertje. Ben benieuwd of dat dat goed gaat:D en in nov denk nog weekje alleen met ons gezin

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

We zijn net terug van een midweek center parcs lekker even bijgetankt en we willen in sept nog een weekje all in weg, maar wat is het duur allemaal pffff. Iemand toevallig tips voor een reisje naar turkije, waar boeken jullie sowieso meestal jullie vakanties?

5. Coortje

Coortje Niet meer actief

wij gaan 2 weken met de caravan naar een kinder boerencamping! Vermaken de kids zich mega!

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Wij gaan niet op vakantie ivm de slechte gezondheid van mijn zoontje.

Voor ons is het summum dat wij enigzins een normaal leven kunnen gaan leiden als hij vrij van virussen blijft,
    dat we dan thuis kunnen blijven wonen ipv het Ronald Mac Donaldhuis, daar heb ik afgelopen 11 maanden 22 weken gewoond.
    Ik denk dat wij pas over een paar jaar op vakantie kunnen gaan. Maar genieten van de lente en de zomer, gaan wij zeker doen!

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Dat is leuk !, zijn wij ook eens geweest, echte aanrader :D

Wij gaan dit jaar gewoon lekker aan de zee pret maken, we wonen op loopafstand van de zee en zijn binnen 20 min op Rockanjé Sur La mer ( zoals wij het hier altijd uitspreken ) :D

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Weekje Wales en daarna door naar Ierland voor 1,5 week.

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Jeetje meis wat erg !
    Ik wil je even veel beterschap wensen.

10. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

wij gaan in mei 4 daagjes naar Parijs, en in september op Huwelijskreis naar Madrid. mega zin in!!

11. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Hier ook geen vakantie in de zomer vanwege de bevalling :p zie dat jij 3 weken eerder bent uitgerekend dan ik, grappig!
    We gaan begin april een weekendje naar een plaatsje vlakbij Munster in Duitsland. Denk dat het daar ook bij blijft dit jaar.

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok fijn!:)

13. Ior

Ior Niet meer actief

normaal gaan we elke zomer naar de canarische eilanden, maar we hebben afgesproken om dit jaar thuis te blijven.
    Dit hadden we 2 jaar ook afgesproken maar zijn toch terecht gekomen op tenerife :D

14. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Wij gaan 20 dagen naar Italie. Eerst 10 dagen naar Toscane en daar achteraan 10 dagen naar het Gardameer. Heerlijk, nu al zin in! We gaan in juni dus dan kost het nog niet zoveel.

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij gaan in juni 2 weken naar de Costa brava, daar een vakantie villa gehuurd.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij gaan in mei naar Egypte en in oktober naar turkije. Alle 2 een weekje

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wij gaan in juli/augstus 2 weken naar zuid-frankrijk :)

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    Wij gaan in april in midweekje weg en in september misschien nog even. Verder geen vakantie, want ben 27-6 uitgerekend.

Land van Bartje is idd erg leuk!

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hier heerlijk naar tuinnesia

20. danip

danip Niet meer actief

Hier hetzelfde als bij jullie ts. Ik denk dat wij een weekje naar Texel gaan in april of mei. Maar even afwachten hoe ik me dan voel :) In ieder geval nog een lang weekend Duitsland begin april.

Deel Deze Pagina