Hallo iedereen, Was wel benieuwd waar iedereen heen gaat op vakantie of voor leuke dingen gaat doen? Hier helaas geen zomervakantie omdat ik dan beval en daarna wil ik niet met een kleine baby slepen. Dus ik denk dat wij nog een paar weekendjes weg gaan. Milaan lijkt me heel erg leuk maar weet niet of dat duur is iemand ideeen?
eerste week van juni weekje ardennen met schoonouders, schoonzus+man+kind en zwagertje. Ben benieuwd of dat dat goed gaat en in nov denk nog weekje alleen met ons gezin
We zijn net terug van een midweek center parcs lekker even bijgetankt en we willen in sept nog een weekje all in weg, maar wat is het duur allemaal pffff. Iemand toevallig tips voor een reisje naar turkije, waar boeken jullie sowieso meestal jullie vakanties?
Wij gaan niet op vakantie ivm de slechte gezondheid van mijn zoontje. Voor ons is het summum dat wij enigzins een normaal leven kunnen gaan leiden als hij vrij van virussen blijft, dat we dan thuis kunnen blijven wonen ipv het Ronald Mac Donaldhuis, daar heb ik afgelopen 11 maanden 22 weken gewoond. Ik denk dat wij pas over een paar jaar op vakantie kunnen gaan. Maar genieten van de lente en de zomer, gaan wij zeker doen!
Dat is leuk !, zijn wij ook eens geweest, echte aanrader Wij gaan dit jaar gewoon lekker aan de zee pret maken, we wonen op loopafstand van de zee en zijn binnen 20 min op Rockanjé Sur La mer ( zoals wij het hier altijd uitspreken )
Hier ook geen vakantie in de zomer vanwege de bevalling zie dat jij 3 weken eerder bent uitgerekend dan ik, grappig! We gaan begin april een weekendje naar een plaatsje vlakbij Munster in Duitsland. Denk dat het daar ook bij blijft dit jaar.
normaal gaan we elke zomer naar de canarische eilanden, maar we hebben afgesproken om dit jaar thuis te blijven. Dit hadden we 2 jaar ook afgesproken maar zijn toch terecht gekomen op tenerife
Wij gaan 20 dagen naar Italie. Eerst 10 dagen naar Toscane en daar achteraan 10 dagen naar het Gardameer. Heerlijk, nu al zin in! We gaan in juni dus dan kost het nog niet zoveel.
Wij gaan in april in midweekje weg en in september misschien nog even. Verder geen vakantie, want ben 27-6 uitgerekend. Land van Bartje is idd erg leuk!
Hier hetzelfde als bij jullie ts. Ik denk dat wij een weekje naar Texel gaan in april of mei. Maar even afwachten hoe ik me dan voel In ieder geval nog een lang weekend Duitsland begin april.