Zwembadvraagje camping peuter 2.5 + e.v. tips camping Spaanse Pyreneeën.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door conejita, 17 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hoi allemaal,
    Wij willen in de zomer naar een camping in de Spaanse Pyreneeën en hebben een zoontje van dan ruim 2.5.
    Er is geen speciaal peuterbadje. Het zwembad is minimaal 1.20m.
    Hij zal er dus alleen in kunnen met zwembandjes/ met ons.
    Nu waren we vorig jaar ergens, speciaal uitgekozen op het minibadje en toe wilde hij er niet in!

Ik vraag me dus af... wat zijn jullie ervaringen: willen kindjes van die leeftijd steeds in het grote bad of zal ik toch verder zoeken naar een camping met peuterbadje?

Oh en als iemand nog een tip heeft voor een camping in de Spaanse Pyreneeën hoor ik het ook graag :).

Grtjs, C

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.196
    23.281
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Mijn dochter wil echt niet alleen in het diepe. Peuterbadje, met een glijbaan en dingetjes te spelen zijn toch wel leuk.

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Ga je vaak zwemmen met je kindje, of nooit? Als je nu niet vaak gaat zwemmen, dan vind je kind het misschien spannend.
    Onze 2,5 jarige wil altijd gewoon met ons mee en is echt wel een waterrat. Hoe dieper hoe mooier, en lekker zelf in het water springen.
    Een peuterbad is wel fijn als je zelf aan de kant erbij wil zitten en je peuter een beetje wil laten spelen in het water, een 2,5 jarige is wel heel anders dan een 1,5 jarige. Veel zelfstandiger en zekerder, dus zal waarschijnlijk nu makkelijker in het peuterbadje gaan.

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Zoontje is wel echt een waterrat. We wonen in Spanje aan zee en hij wil nu steeds al het water in!
    Erbij blijven moet je toch hè..
    De camping die ik op het oog had heeft gereageerd dat hun zwembad een gedeelte heeft voor de kleinsten, en het loopt over in het diepe zeg maar.
    Dus zou wel een goede optie zijn denk ik..

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    En anders een opblaasbadje kopen/meenemen voorbij de tent/caravan, als extra optie.

Staan er op zoover geen recensies en foto’s?

conejita vindt dit leuk.
  6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.666
    5.701
    113
    in vedergeval een klein badje mee. Mijn dochter van 2 zie ik de hele tijd hangen in het grote bad, vind ze erg leuk.

conejita vindt dit leuk.
  7. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Klinkt als een prima zwembad. Geleidelijk aflopend.
    Erbij blijven moet je inderdaad hoe dan ook. Alleen bij een apart peuterbadje zit je zelf vaak “op het droge” en bij een dieper bad ga je lekker helemaal mee!

conejita vindt dit leuk.
  8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja, goed idee!

aicirtap vindt dit leuk.
  9. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    Tip
    Wij zijn 5 jaar naar camping mas san josep in spanje geweest. Deze camping heeft een leuk kinderbad met piratenboot en een groot zwembad waar het afloopt, ideaal voor kleine kinderen. Verdr een super camping trouwens.

Deel Deze Pagina