ik wil graag deze parfum gaan kopen voor mijn zoontjes, alleen ik heb het alleen maar op een site gelezen en nu weet ik niet of het wat is... wie heeft dit luchtje ooit geroken? wie heeft zowiezo ervaring met babyparfums, is het aan te raden of niet? gezondheidplein zegt dat het niet echt kwaad kan maar ik vraag het liever een ervaren iemand dan een dokter
volgens mij is burberry baby, voor de moeder om te dragen als ze net een kindje heeft gekregen zodat het voor de baby een zachte en herkenbare geur is.
nee het is echt voor baby's heb net de douglas gesproken en zij gaven dat aan! het schijnt inderdaad volgens de verkoopster wel een hele zachte frisse geur te zijn ben benieuwd!
Ayyildizf?..... Bij www.drogisterij.net hebben ze de Burberry Baby Touch...moet je wel even mailen of bellen want hij staat niet tussen het assortiment. Kijk ook even hier: http://www.beslist.nl/gezond_mooi/verzo ... sproducten
Hij is wel lekker, mijn jongste zusje had hem eens gekregen.. Alleen ik vind hem naar mijn mening niks voor baby's..
Waarom zou je die heerlijke lijfgeur van een baby gaan verstoren?! Ongelooflijk wat ze allemaal op de markt brengen, er is straks helemaal niets meer echt! Ik zou het persoonlijk nooit doen!
Ik ook niet hoor....Zwitsal is voor mij het babyluchtje...en idd....het babyhuidje zonder luchtje ruikt al zalig...
Ik zelf hou er ook niet zo van... Bij mij in de klas (groep 1/ 2) hebben sommige soms kinderen ook al deo op. Bijv. jongens die naar after shave ruiken en zo .... Vind ik niet echt passen bij een kind. Maar idd ieder zijn eigen! Ik vind idd het Zwitsal geurtje ook heerlijk, dat is hoe een baby moet ruiken...
Nou bij douglas heb je een speciale babyline parfum maar ben ik even de naam kwijt, Douglas weet het wel en burrbery is best lekker voor een baby je kan ook online de parfum van zwitsal bestellen is ook heel lekker tja ik vind het zelf wel leuk maar ja ieder zijn eigen smaak groetjes sofaan
ja indd er bestaat babydior een hele line uit kleding parfum flesjes,speentjes kijk in mijn album voor speentje heel leuk en niet duur hoor. gr sofaan
Ik vind het helemaal niks, babyparfum! Baby's ruiken altijd lekker dat moet je niet gaan verstoren met een "parfum"...
Niet duur, een speen van dior? Ik vind de spenen van Bibi al duur Nee hoor hier ook geen parfum... Iman ruikt heerlijk babyachtig naar zichzelf!
maar je gebruikt tog ook zwitsal daar zit tog ook een geurtje aan sommige mensen willen is een ander geurtje kan best hoor ,als je hoort wat er allemaal in zwitsal zit nou daarom gebruik ik aleen sebamed baby gr sofaan
dames, helaas vroeg ik niet naar jullie persoonlijke mening over het wel of niet doen dat boeit mij niet zo! Alleen aan mensen die het geurtje kennen of het wat is en of het kwaad kan voor babies! Nies bedankt voor de sites!