Nou sorry als ik je zo heb laten voelen, was niet mijn bedoeling. Maar zou het wel op prijs stellen dat het de volgende keer iets anders gezegd wordt... Vaak reageer je gewoon op wat een ander typt. En dan hoeft het niet altijd over het hoofdonderwerp te gaan!
Nenuco is heerlijk! Ik ga meerdere keren per jaar naar Spanje en me moeder woont er zowat dus er gaan altijd flessen mee terug hoor! Maar las dus dat het nu ook hier te krijgen is! Aanrader dus! kus miek
jij vindt het misschien heel lekker, maar jouw baby kan je nog niet vertellen dat ie een geirriteerde neus van die lucht krijgt of er misselijk van wordt. Ik krijg soms hoofdpijn van een parfum, jouw baby kan het je niet vertellen. Vind je het wel verstandig om dit te gaan gebruiken?
Je vroeg toch ook in je openingstopic of het aan te raden is of niet? Ik denk dat je daar toch ook wel een antwoord op krijgt dan, toch?
Wat raar dat je op een forum niet mag discussieren... En al helemaal dat een mod, het daarmee eens is.
Ik vond trouwens dat speciale luchtje van Giulian, hij had een heel bijzonder luchtje dat niemand leek te ruiken, zo lekker. Ik denk dat ik m zo weer uit duizenden zou herkennen. Inmiddels ruik ik dat niet meer bij hem. Destijds snuffelde ik wat af, hoor.
Ach dat vind ik ook wel een beetje overdreven gesteld eerlijk gezegd. Daarbij denk ik ook niet dat ze van plan is om haar kleintje dag in dag uit constant vol te spuiten met parfum
heb niet alles gelezen hoor,maar een oud collega van me had m(burberry) gekocht bij ici paris.ik vond m wel lekker ruiken!
het is een ander merk geloof ik, maar wel hetzelfde luchtje.. ben zelf spaanse en mijn zus gebruikt het ook op mijn neefje. heerlijk!
Dat klopt, maar dat weet je ook niet van Zwitsal. Dat ruikt ook. zo'n babygeur is goed getest, en heel zacht. Dat wij zwitsal zo lekker vinden en echt babyachtig is ook maar pavlov hoor ik vind het een leuk idee, ga er zeker ook eens naar kijken
ik bedacht me ineens dat ik ook nog bulgari had voor babys, maar heb die nooit gebruikt voor mijn dochter. en nu is die niet meer goed. ik heb ook babygel, maar ga hem dat ook niet indoen, hoewel er hij wel de haardos voor heeft.