Hallo! Ik heb van mijn zoontje de meest beeldige pakjes van burberry, Armani ,tommy hilfiger Dior, first, petit bateau mexx en andere merken te koop waar hij helaas is uitgegroeid! Het gaat om maten 50 t/m 62 en het is echt van alles.... Boxpakje, overhemdjes, broeken, shirts etcetc.....stuur me een pb als je interesse hebt.....alles is echt zo goed als nieuw, niets heeft vlekjes of kapot ( hij heeft alles ook maar een stuk of 4 x aan gehad). De pakjes waren nieuw per stuk rond de 100,- dus ik wil er wel wat voor terug...... Groetjes Lilian
Ik wil het liefste alles in 1 x kwijt ( logisch hahaha) ik heb ook nog een stapel kleding van mindere merken als name it en als ik het in 1 x kwijt kan dan krijg je die er gewoon bij. Nieuwprijs van het pakket is ongeveer 1200,- dus ik wil graag een bod!
Van je laatste foto, heb je een betere foto van het Armani vestje en dat andere vestje op de achtergrond?
Hai! Sorry voor m'n late reactie... Het Armani wat je ziet is geen vestje maar boxpakje! Ik zal vanavond even foto's maken voor je!