kleding gezocht

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by djellybelly, Aug 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

heey iedereen,
    ik ben bezig met mijn webbshop, en ik vroeg me af wie mij blij kan maken met kleding voor mijn site?

liefst gratis, of voor een klein prijsje, mogen alle maten en dingen wezen.

2. Tink

Tink Niet meer actief

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

anstefay: even mijn mening geven. leuk dat je een site op gaat zetten maar jij gaate r toch ook aan verdienen, waarom zou men het dan gratis af moeten geven?

misschien heb ik het evrkeerd begrepen hoor maard an zal ik even iets duidelijker zijn want anders krijg je meer van dit saoort reacties denk ik of juiost geen reactie ;)

4. veroon

veroon Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,055
    0
    0
    almere
  5. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

Mar 2, 2007
    1,623
    0
    0
  6. Tink

Tink Niet meer actief

Mee eens, daarom schreef ik ook in mijn eerste bericht dat ik het niet gratis weg doe en ook niet voor een belachelijk laag prijsje trouwens. Gewoon voor dezelfde prijs als waarvoor ik het aan een ander zou verkopen. Dat jij er dan winst op moet maken is jouw probleem hoe je dat doet ;)

Ik verkoop niet voor niks, voor dat geld kan ik ook weer iets kopen. Heb er hier 4 aan te kleden tenslotte :)

7. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    hai

ook ik heb hier 6 grote dozen met kleding van maat 56 tot 98 staan.
    Het gaat in totaal om ongeveer 300 kledingstukken.Alles is netjes en schoon.Maar..ook ik doe het niet gratis weg.Als je foto's wil hebben moet je maar even vragen want ik heb het namelijk niet bij de hand.
    Het is trouwens voor een meisje.

groetjes

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    verkoop hier bij te koop aangeboden een groot pakket voor 50 euro. merken, mexx, esprit, prenatal, hema, name-it, disney, h&m en nog veel meer

totaal ruim 50 stuks van maat 44 tot 56. zie de link van marktplaats wat je er nog meer bij krijgt.

9. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

bedankt voor de reacties, maar er staat daarom ook of een klein prijsje.
    ik had ook kunnen zeggen dat het voor mij was, maar dacht zal het eerlijk erbij zetten.
    maar goed ik benn al voor zien.

xxx

Share This Page