omdat het morgen Vaderdag is dacht ik er aan om een mooie leuke video te maken met allemaal foto,s van hem en ons zoontje samen, nu heb ik de foto,s allemaal wel allemaal uitgekozen en ik ga het maken met Movie maker, nu vraag ik me af, welke liedjes zal ik er goed bij kunnen toevoegen, het zijn bij elkaar 168 foto,s vanaf de geboorte tot zeg maar eind december 2013, nu wil ik er ook misschien leuke teksten tussen plaatsen wat echt voor een zoon en vader gelden, maar vooral liedjes die over vader en zoons gaan, hebben jullie misschien wat ideeen ? want verder dan kleine jongen van andre hazes en Alain clark met father en friend kom ik niet, waarschijnlijk zal de video niet voor morgen af zijn maar dan krijgt die het ergens volgende week, In elk geval allemaal vast bedankt voor de tips met leuke liedjes en eventueel leuke teksten, of andere ideeën
Ik zou iets minder foto's doen, ik vertelde je idee aan mijn vriend om te vragen of hij nog leuke liedjes kende. En hij zei, dat zijn wel heel veel foto's!