De winkel zit hier wel ook in de stad waar ik woon dus meestal ga ik gewoon zelf naar de winkel. Maar ik vraag me eigenlijk wel af wat je als nederlander daar zou willen bestellen. Zo speciaal vind ik die winkel namelijk niet
hihi, de suprabazar in gent of in tielt? Is gewoon een grote "bazaar" dus van alles wat. Is wel een degelijke,gekende winkel.
de cars race baan wil ik daar bestellen en nog wat kleine dingetjes. maar de racebaan is 15 euro goedkoper dan andere winkels. bedankt voor jullie antwoorden. wel fijn om te horen dat het gewoon een bekende winkel is.
@mie, A in tielt op weg naar meulebeke (man is van tielt) Zelf wonen we in Gent. @mamazeyad: is een degelijke winkel hoor, heel gekend ook in de streek en heb er nog nooit negatieve berichten over gehoord. In mijn man zijn familie zweren ze bij de suprabazaar. Alle cadeautjes komen van daar
ik vind de eerste ook leuker, maar hangt af van de leeftijd van het feestvarken. De eerste zou ik geven aan 5+ De tweede aan iets jongere kindjes
daar twijfelde ik ook over heleentje. ik dacht waarschijnlijk is twee leuker bij jongere kindjes. mijn zoon wordt 4 maar geestelijk zit hij veel lager. wat ik me afvraag is of je bij 1 die loepingen der af kan laten en als hij wat groter is er weer bij kan doen.
als hij 4 is , maar geestelijk iets lager zou ik ook voor 2 gaan. Mijn dochter is nu 3,5 en die zie ik ook nog niet met de eerste spelen (is een tomboy dus van jongesnspeelgoed heeft ze kaas gegeten zeg maar) Zoon van bijna 6 wel.