hai, K vroeg me af wat jullie gemiddeld hebben betaald voor een trouw fotograaf? Gaat dat per uur de betaling? En de foto's hoe gaat dat in werking is dat duur om in een boek ofzo te plaatsen? Of is het ook mogelijk om alleen een cd te krijgen? Sorry voor alle vragen X x x
2000 euro. Vanaf 's ochtend vroeg tot 's avonds bij het feest is hij er geweest. Incl. heel groot boek met dikke vellen met daarin de foto's (dus geen geplakte foto's) en een cdrom met ALLE foto's die je dus ook zelf kan printen e.d. Was een hoop geld maar het resultaat was super! x
het gaat bij ons meer om 2uurtjes ongeveer. 1uur plechtigheid en daar naast foto met familie en vrienden en ons in pozes.
Dat doe je niet in twee uurtjes hoor... Mijn basispakket (en daar kan eigenlijk iedereen mee uit) is vier uur en da's goed te doen voor zowel paar als fotograaf... Ik weet uit ervaring dat 'even een paar portretjes schieten' voor niemand aangenaam is; je staat dan vaak heel verwilderd op de foto's en dát wil je niet natuurlijk... Een beetje fotograaf betaal je best flink voor (lijkt het), maar dan heb je ook 'n professional die weet waar hij of zij mee bezig is en niet iemand die met 'n leuke camera en 'n fijne hobby even voor een driehonderd eurootjes 'bruidsfotograafje' speelt.
Idd, je hebt meestal een basispakket en dat kun je vaak uitbreiden door er uren bij te kopen zeg maar.Bel gewoon een aantal fotografen in de buurt op en vraag wat informatie aan! x
Het fotoboek is hetgene wat het duur maakt meestal. Wij hebben zelf zo'n 500 euro betaald voor een fotoreportage in het park, de ceremonie en dan nog wat familie foto's + aansnijden van de bruidstaart. Wij kregen geen fotoboek, maar wel de foto's op dvd. Dat vond ik toch wel ideaal hoor. Dan kun je later ook zelf een canvas bestellen als je dat wil en foto's bijbestellen voor familie en vrienden. Wij hadden Corrine P. uit dordrecht: Corrine Ponsen, Creatieve Fotomissies Dit is overigens wel precies 2 jaar geleden...
Wij hadden ook Corrine P Wij betaalden rond de 1000 euro, incl. geplakt lederen album. Ze is zo'n 5 uur geweest. We kregen ook alle foto's op DVD.
Fotohunt zou ik niet nemen; ik zie in één oogopslag dat de beste man 'n wat moeite heeft met colormanagement en/of witbalans... Corrine Ponsen ziet er -in mijn ogen- beter uit... Maar misschien eens googelen op 'fotograaf+den haag'?? En goed kijken wat je mooi vindt! Laat je niet verleiden tot minderen foto's voor 'n lage prijs, tenzij je echt niets te besteden hebt natuurlijk...
Wij hebben 900 euro betaald voor de fotograaf. Hij was er 's ochtends om 11 uur en bleef tot 18.00 uur. Op het feest hebben vrienden foto's gemaakt. Dat is dus exclusief het trouwboek en die kostte ook nog eens 450 euro. Dat valt hartstikke mee want het was de goedkoopste oplossing. De andere mogelijkheden waren zo 1000 euro en dat was ons echt te veel...
Dat niet alleen, sorry maar moest best lachen om al zijn foto's. Maare je mag me pben voor een prijsopgaaf en mn website! Misschien dat ik wat voor jullie kan doen. Fotografeer al bijna 8 jaar voor een baas en ben nu voor mezelf begonnen!
Bij ons was er een keus: Of een pakket met een bepaald aantal uren fotograaf beschikbaar, een aantal foto's compleet uitgewerkt en er een boek van gemaakt, plus dure nabestellingen voor 500 euro tot 2000 euro Of een paar uur fotograaf huren, zelf foto's uitzoeken, alles op dvd, de mooiste geshopt op dvd en onbeperkt zoveel na mogen bestellen als je wilt waar je wilt (goedkoop hema of kruidvat) Dit laatste was onze keuze: 400 euro voor huur fotograaf: hele ochtend en middag, 500 euro voor 50 foto's uitgewerkt En als je nog een tip wilt: www.freewebs.com/adrieh is mijn vader en fotografeert ook