heb jij wel eens vastgezeten in de lift?

Discussie in 'De lounge' gestart door Romy1979, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou..ik al 3 keer.
    Eergisteren dus voor de derde keer en nu duurde het 10 minuten.
    Mijn vriend en zoontje waren er ook bij. Gelukkig had ik een boekje mee voor Sven, dus die bleef er aardig rustig onder.
    En mijn vriend die maakt zich al helemaal niet druk, maar ik vond het verschrikkelijk.

in 2002 in een lift gezeten (op vakantie in Malta) die zelfs een klein stukje naar beneden viel. Geen alarmknop of niets, dus hard geroepen tot eindelijk iemand ons hoorde en na ongeveer 20 minuten kregen ze de deuren open en konden we eruit klimmen.

En een paar jaar terug op mijn werk bleef de lift ook hangen ergens tussen de 10e en 11e verdieping. Ik was gelukkig niet alleen, maar met iemand van de technische dienst en die bleef heel rustig.

Daarnaast heb ik twee keer meegemaakt dat een lift al hortend en stotend naar boven ging. De laatste keer heb ik het niet afgewacht en ben eruit gegaan. Wildvreemde mensen hebben toen mn kinderwagen zo'n 4 verdiepingen naar boven getild. Zo lief.

Maar misschien moet ik maar nooit meer met een lift gaan?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja wel 4 uur lang ook!

De alarm bel was kapot dus bellen had geen nut..
    En mn mobiel had geen bereik dus kon niemand bellen.

Heb mn longen uit mn lijf geschreeuwd en na 4 uur hoorde iemand wat die drukte op het lift knopje ( waren 2 liften ) En de lift kwam maar niet en toen is uit eindelijk de brandweer gebeld en die heeft me er uit gehaald.

3. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Jawel, en nog op mijn trouwdag ook....
    De brandweer moest ons loshalen en we kwamen veel te laat in het stadhuis

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, Godzijdank niet :$ Ik heb jaren een fobie voor liften gehad, nam altijd de trap, na veel oefenen durf ik er in :) Nog vind ik het een beetje griezelig, dus moet er niet aan denken vast te zitten, dan durf ik er echt noooooooit weer in denk ik.

5. Romy1979

:$ verschrikkelijk, 4 uur lang dat zou ik echt niet trekken.

6. Romy1979

Ohh wat erg! Wat een rotbegin van je huwelijksdag zeg.
    Zat je niet ongelooflijk te stressen?

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nee wel ooit onder de zonnebank!

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb ook zitten huilen als een klein kind:)

En ben die brandweer man in zn armen gevlogen toen hij me "gered" had hihi

9. Romy1979

jee, dat lijkt me niet alleen vervelend maar ook nog genant en vervelend.

Hoe hebben ze 'm uiteindelijk opengekregen dan? Losgeschroeft?

10. Romy1979

Ja dat snap ik zeg.

Twee weken terug hoorde ik dat er een vrouw twee dagen in een lift had vastgezeten ergens in Nederland.
    Moet er niet aan denken.

11. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Bridezilla was er niets bij #schaam

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja 3x in een lift.. en 1x in een wc hokje in spanje...

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.183
    10.747
    113
    Een paar collegaatjes een keer anderhalf uur op t werk - met nog twaalf anderen inclusief een zwangere...

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja hoogzwanger in de lift van het ziekenhuis, een paar keer op school, een keer in een flat (maar die had een systeem dat ie langzaam naar beneden zakte en dan kon je eruit, zo'n open lift en een keer bij v&d.

15. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Yep, 1x bij een bedrijf waar ik werkte. In m'n eentje, maar gelukkig hing er een telefoon ,dus kon ik naar de balie bellen. Twee mannen hebben toen de deur open geforceerd na een 20 minuten. Viel wel mee, ik was ook 'maar' op de eerste verdieping.

16. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Hoop dat nooit mee te maken, ben bang dat ik in me broek pies..
    In elke lift die ik stap denk ik continue, niet blijven hangen....:)

(overgehouden angst na de zwangerschap;))

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.812
    9.318
    113
    Gelderland
    Nee niet in een lift maar wel in een zelfreinigend wc hokje.. Op het moment dat hij ging reinigen..:$

18. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik ook niet vastgezeten in een lift, maar wel in de trein.
    Ik was inslaap gevallen en werd later wakker.
    Ik zat gezellig in een arriva trein opgesloten. Heb ruim 20 minuten moeten wachten tot er iemand van het personeel de deuren open kwamen doen.
    Er liep wel schoonmaakpersoneel buiten, maar die lieten me gewoon in die trein zitten.

19. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nooit! Maar op mijn werk is de lift op de pg afdelig al drie keer blijven hangen (met bezoek, bewoner, personeel).

Ik moet er niet aan denken om met een angstige bewoner vast te zitten (werk op pg in de zorg, mensen kunnen door angst agressief worden en behoorlijk in paniek raken).

20. Tese

Tese Niet meer actief

Dat is niet op twee handen te tellen dat ik vast heb gezeten. In onze flat hadden we hele oude liften. Met regelmaat zaten we vast tussen twee verdiepingen. Ik trok de deuren gewoon zelf open en klom eruit.

Deel Deze Pagina