volgens mijn vriendin komen ze er weer aan!! ik hoop dat ik er dit keer weer bij zit en ze mag ontvangen!!! en als iemand ze krijgt maar die doet er niets mee....ik wil ze heel graag!!
hier zijn ze ook welkom. heb ze tot op heden nog niet mogen ontvangen. snik...snik...snik... ben zo benieuwd
hier nog niet maar die bezorger is altijd een paar dagen later als bij de rest van jullie als ik het altijd zo lees dus ben benieuwd of er weer leuke bonnen bij zitten.
ik hoop pamperbonnen te krijgen, de rest van de bonnen gebruik ik niet. Hopelijk morgen bonnen voor mij!
ja hoor hier zijn ze ook weer binnen! Op naar de Etos want daar mag je ze inleveren bovenop de aanbiedingen.
ook gehad helaas zonder pamperbonnen Iemand die een heel boekje wilt ruilen voor de pamperbonnen? Ik zou er heel blij mee zijn!
mocht iemand nog bonnen hebben en er niets mee doen. Hier zijn ze van harte welkom. Heb ze nog nooit gehad Ik heb mn moeder nu ook maar ingeschreven.
Heb ze nog niet gehad. Krijg ze normaal ook altijd. Maar op maandag krijgen wij nooit post, dus misschien komen ze vandaag.. Ben benieuwd hoop 't wel, haha
ik ben benieuwd, krijg tegenwoordig wel email van LIHL. dus wie weet? wordt niet met TNT verzonden, maar met Sandd, toch?
Nog niet gehad, maar kan dus ook zo zijn dat ik ze dus dit keer helemaal niet krijg die bonnen.. Ach merk het wel hihi.