Helaas kreeg ook Danny Blind het Nederlands elftal niet aan het voetballen. Wie vind moet volgens jou de nieuwe bondscoach worden en waarom? En wat zou hij anders moeten doen? Zelf zou ik al beginnen om Daley Blind in te ruilen voor Jordy Clasie, beide dit jaar ongeveer even weinig speelminuten voor hun club, maar Clasie heeft naar mijn idee toch echt beter inzicht.
Ja Clasie😍😍😍 Oké en nu. Niemand dit is toch niet meer te redden? Wat een aanfluiting. Ben benieuwd wie er dinsdag op het veld staan.. ik heb al z'n vermoeden
Misschien wil frank de boer een poging wagen.. goeie trainer. Bert van marwijk zou ook een goede coach zijn, louis is al gestopt met trainen helaas
Ik zou om te beginnen ook van Breukelen eruit wippen! Ook niet al te beste beslissingen gemaakt rond Hiddink en Blind. Verder zou ik frank de boer een kans geven! Koeman ook graag, maar die gaat voorlopig niet bij zijn club weg denk ik.
Die van Breukelen mogen ze van mij inderdaad ook wel ontslaan. Frank de Boer lijkt mij een prima kandidaat, evenals Louis, hij heeft nergens officieel bevestigd toch dat hij zou stoppen? Lijkt me wel een stunt als hij weer bondscoach wordt. Ronald Koeman heeft toen hij nog bij Southampton zat, bedankt voor deze functie omdat ze hem de keer ervoor hadden overgeslagen. Zijn ambitie is om trainer bij Barcelona te worden. Maar ook hij zou een goede kandidaat zijn, zowel bij Feyenoord als Southampton heeft hij goede prestaties geleverd. Laatst genoemde club zelfs eindelijk Europees voetbal sinds 12 jaar! Maar of hij Everton hiervoor zou verlaten weet ik niet. Als buitenlander zijnde lijkt Claudio Ranieri mij ook wel wat. Het blijft toch een wonderlijke prestatie om met Leicester kampioen te worden!
Ik denk dat we sowieso het WK niet gaan halen. Of er moet een een wonder gebeuren. Maar ja wie zet er nou in godsnaam een 17 jarige knul die net 4x in de basis bij zijn club heeft gestaan in de basis bij zo'n belangrijke wedstrijd. Overigens vind ik dat de meerderheid van de spelers eens wat meer passie mogen tonen voor hun salaris.