Ik ben de naam van dat leuke spel vergeten.. Volgens mij heette het Ribbon Skye of zo iets.. maar ik kan hier helemaal niets over vinden, ook niet op google.. weet iemand het toevallig?
Rival Knights? Of anders: Shake the Sky Hero Sky Royal Journey Risk Okey Royal Story Je kan het ook wel vinden bij wat je het laatst gespeeld hebt denk ik
misschien kun je een beetje uitleggen hoe het spel gaat is het een boerderij een 3 op een rij spel want zo is het een beetje onduidelijk wat je bedoelt
Het is al een tijdje geleden. Heb zelf nml geen FB.. Maar het is een soort zwevend eilandje Met spelers die een soort vogelachtig eruit zien. Met een snavel etc. Je moet veel bomen en stenen weghakken. Soms kunnen er vreemde wezens tussen de bomen zitten. Die moet je dan ook weg zien te krijgen. Ja het klinkt nu waarschijnlijk heel suf allemaa hahaha Maar ik vond dat spel superleuk... Erg ontspannend op een regenachtige zondag. De namen die genoemd zijn die zijn het iig niet. (Bedankt voor het meedenken) Zo raar dat ik er niets over terug kan vinden.
ik weet welk spel je bedoeld maar weet idd ook niet hoe het heet. Maar volgens mij speelde ik het via hyves en niet via fb
Nee forestville is weer wat anders. Dat was trouwens ook een heel leuk spel. Dit was iets meer futoristisch. Ik snap er niets van. Je zou toch op zijn minst iets moeten kunnen vinden via google