Weet je wat het misschien ook is, quinn is dus altijd al een moeilijke slaper geweest. Heb een geruime tijd ook hier in een topic over mee geschreven. Ieder 5 min wat hij goed slaapt is gewoon belangrijk. Wij zijn helaas niet gezegend met een kind die overal door heen slaapt. Het slapen gaat goddank al stukken beter, maar iedere nacht dat wij mogen doorslapen is een cadeau, en geen gewoonte!
Ik ken je gevoel meid. Ik zou ook hellig worden. Maar slechte slaper of niet...als hij in paniek raakt door het kabaal avond aan avond aan avond, Liet ik me dat echt niet over mn kant gaan hoor! Komop meid, vecht voor je woonplezier!
Bijgelezen tot pag 7 daarna niet meer. Sorry maar de hele wereld hoeft toch geen rekening te houden met het slaapje van jouw kindje....???? Ik zal me echt doodschamen als ik dat aan de buren zou moeten gaan vragen, zal niet eens in me opkomen.
Ik wil jou wel horen als jou kind om de haverklap wakker word van je buren, kijken of jij dan nog zo grootpraat hebt! Dat je kind de angst in zijn ogen ziet, dat hij bang is om te slapen, wallen onder zijn oogjes heeft van het slaapgebrek. Nee de hele wereld of niet voor mij te wijken, gelukkig niet, en dat vraag ik ook niet, maar vraag om rekening houden met. Ik hou rekening met mijn buren, Quinn mag niet voor 10 uur in de tuin lopen schreeuwen spelen ect, zachtjes doen enzo. Ach weet je, ik kan mij hier gaat zitten vverdedigen, heeft geen nut
6 maanden lang alleen maar herrie maken?? Dan staat daar nu geen muur meer recht in die flat lijkt me. En de vloeren zullen er ook wel uit zijn. Of valt onder herrie ook een beetje timmeren, schuiven weet ik veel wat voor geluiden die niet boren zijn e.d.?
Ik heb nooit gezegt dat het 6 maanden al aan de gang is, heb in het begin geschreven dat het al de zoveelste keer is dat dit aan de gang is. Daarbij ook de overlast, muziek, schreeuwen, dronkenschap ect al 5 jaar aan de gang is. Die 6 maanden komt van iemand anders af, die was 6 maanden lang aan het klussen Daarbij woon ik ook in een appartament, ik woon beneden en de buren waarom het gaat wonen 2 hoog
Je hoeft je hier toch niet te zitten verdedigen meid! Het is jouw kind die er last van heeft en niet iemand anders zijn kind! ik kan me heel goed voorstellen dat je er zat van bent en als ik jou was zou ik gewoon de politie bellen. Als ik in jouw situatie had gezeten met mijn zoontje had ik het wel gedaan. Sommige reacties moet je met een korreltje zout nemen en je hoeft je zelf vooral niet te verdedigen.
Dit is iets anders als alleen klussen wat de problemen veroorzaakt.En dit is gewoon Overlast met een grote O. politie bellen en aangeven, elke keer opschrijven en het liefst opnemen met een microfoon en een laptop/comp. (in bureau acc. zit een geluidsopname programma). Is het mogenlijk om je zoontje evt. met een campingbedje ergens anders neer te zetten dat hij het minder hoort?? en anders nu om de ergste schade in te halen evt. middag tukkies doen bij een oma di een bed heeft staan??? Weet niet of dat bij jou zo is, maar goed probeer mee te denken. En ik zou dan toch proberen te kijken voor een oplossing en evt. zelfs proberen te verhuizen naar eengezins woning, zeker als je een kindje hebt wat dus behoorlijk reageert op al die geluiden om hem heen, dit zal dan niet zomaar over zijn. Heb niet het idee dat je zelf ook erg prettig zit daar , anders had ik dit niet gezegd. Klussen ja daar ben ik simpel in als iemand ergens komt wonene kan het de eerste maand herrie geven, maar dit gaat niet om een maand en ook niet om 6 maanden.
We laten Quinn inderdaad eens in de zoveel tijd slapen bij oma, maar helaas is oma lichamelijk beperkt ivm reuma, dus het is zwaar voor haar. Jammer genoeg is het hier erg gehorig, en we hebben maar 2 slaapkamers dus dat werkt jammer genoeg niet. Als we konden verhuizen was ik allang weg geweest, maar helaas zit dat er even niet in, wat zeg ik een aantal jaar niet. De buren hebben al heel wat streepjes achter hun naam staan van de politie, en wij zijn niet de enigste die bellen over hun, maar blijkbaar schijnt het allemaal maar te kunnen, waarom er politie bestaat, ik vraag het me soms af!? Vind het zeker fijn om hart onder de riem berichtjes te krijgen, ik opende de topic om even mn hart te luchten, want het zit met hoog heel hoog, heb al mening tranen gelaten hierom. Als er dan ook nog meiden zijn die denken dat ik me aanstel, en dat ik niks van mn buren hoef te verwachten vanwege mijn zoontje, doet het pijn! Zou graag met ze willen ruilen, en dan laten mee maken wat wij hier de afgelopen 5 jaar hebben moeten doorstaan
Ik heb er iig respect voor dat jullie er tot nu toe zo netjes mee om gegaan zijn. Ik ben bang dat ik allang iemand was aangevlogen. Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat het echt verschrikkelijk is als je buren zo luidruchtig zijn, jaren aan een stuk...
Meid je hoeft je zeker niet te gaan verdedigen hier. Door andere berichtjes lijkt het erom te gaan dat je nieuwe buren hebt oid die gigantisch aan het klussen zijn. Maar dit is niet zo. Je word gewoon onwijs getreiterd. Die mensen lijken het leuk te vinden dat ze Quinn helemaal over de zeik helpen en jou daarbij. Als je de hele dag thuis bent, ga dan overdag aan het kabalen...Nee deze mensen doen het bewust savonds.Dat zegt mij genoeg. En dan het geschreeuw, dronken gedoe en ga zo maar door. Meid dit kan echt zo niet langer! Heb je niet de mogelijkheid om er fftjes een weekje tussenuit te gaan? Dat jullie allemaal ff lekker kunnen bijtanken en zo de tijd totdat de VVE weer bereikbaar is kunnen overbruggen? Oh meid, ik voel zo met je mee! Zou echt willen dat ik je kon helpen.
bij ons is de regel van tien tot tien! daarna heerlijk in bedje liggen! voor de herrie dingen, vind ik dat je eigenlijk gewoon een dag vrij moet maken! om je buren nou 6 maanden lang in herrie te laten zitten? en steeds een beetje te doen! vind ik erg associaal!
Huh? Ik zou mij doodschamen als ik langer dan twee weken geluidsoverlast bij mijn buren zou veroorzaken, dát zou niet in mij opkomen! :x
Meid, ik heb nog geen kinderen, maar ik snap precies wat je bedoelt! En het is toch NORMAAL dat mensen rekening houden met anderen. Kinderen of geen kinderen! Tuurlijk hoef jij je niet te verdedigen, dit is gewoon niet leuk meer! Politie bellen...tja...ik heb het ook eens gedaan. (ik woonde in mijn studententijd boven een cafe dat kwam nadat ik er woonde, was eerst een supermarkt, ze hadden een vergunning tot 0.00, maar gingen vaak veel langer door), maar ik was daarna ontzettend bang dat ze wraak gingen nemen...heb nooit meer lekker geslapen daar! Dus daarom ben ik daar altijd voorzichtig mee! Maar je hebt groot gelijk dat je het niet meer pikt! Sterkte meid! Liefs Loesie
Sorry? Wij hebben hier een jaar lang in de herrie gezeten! De buren die aan het verbouwen waren begonnen altijd om half 8/ 8 uur met boren, op het moment dat onze dochter naar bed ging.. Terwijl ze overdag gewoon in huis waren en de kleinere dingen deden! Mijn man is er een paar keer aan de deur gegaan. 1x was hij helemaal over de rooie en in staat om de ruiten in te gooien! Ze waren na 12 uur 's nachts nog bezig met timmeren!!! Nou, doe dat eens in een leeg huis, dat hoor je 3 straten verderop nog! (manlief zat ook nog eens middenin de ramadan... en dat wisten ze) Overdag de mensen nog gesproken, ze vroegen heel netjes wanneer onze kleine in bed lag. Beloofden ons om 's avonds tot 22 uur herrie te maken, maar nee hoor... Uiteindelijk andere buren er nog bij gehad en toen wilden ze wel luisteren.. Maar goed. Goede start dus in een nieuwe buurt Ik vind dus wel dat je rekening moet houden met anderen, wel of geen kinderen. Maakt geen donder uit!
dus niet verbouwen omdat er iemand zijn kindje moet slapen, iemand ramadam heeft, iemand nachtdienst heeft...... het verbouwen hoeft niet de spuigaten uit te lopen, maar een beetje begrip hebben voor verbouwers moet toch kunnen denk ik.
Euh, heb ik gezegt dat ze niet mochten klussen omdat hij Ramadan had? Volgens mij niet. Het ging erom dat ze na 24.00 uur, in de ramadan nog aan het timmeren waren. Lezen is ook een kunst!
ik heb ook buren die dat doen nou gedaan hebben werd gek van dat gerrommel weet je wat ik deed (hielp goed) kijahrd de muziek aan mits de andere buren wakker waren half 8 smorgens nou nu zijn ze het afgeleerd en toen waren ze boos en wakker en ik riep nog eigenschuld dikke bult me vriend was boos op me maar ik was er klaar mee8)
Nou als ik de muziek aan zet, heb ik hun er dus echt niet mee, ze doen het zelf nog harder! Ik ga morgen maar de wijkagent bellen, ben het zo zat. Vanavond ook weer, Quinn ligt doodmoe op bed, dagje kdv gehad, kind slaapt net, en daar kwamen ze weer, ze stampen de trappen af in huis, en stampen de trappen af op het portiek, kind wederom helemaal in paniek. Het gekke is, ze kunnen wel degelijk normaal de trap af lopen, want toen "onrecht matig wonen" waren langs geweest is het 3 weken goed gegaan, we hebben ze niet gehoord, en Quinn die heeft toen als een roosje geslapen, eindelijk die wallen weg gewerkt! Maar ja, je raad het al, ze zitten er al weer! Op die meiden die hier reageren met dat WIJ maar rekening moeten houden met hun, ga ik niet meer reageren, wij verspillen al heel veel energie aan mijn fijne buren, en heb geen zin om in die rare opmerkingen nog te gaan reageren. Zou zeggen lees wat ik allemaal geschreven heb, voordat er een antwoord word geplaatst!
Ikke: meid, ben het met je eens hoor!! Ik weet hoe ontzettend irritant het is, als je buren hebt die wat klussen betreft geen rekening met jou en je kindje houden! Een paar maanden terug kwamen schuin boven ons ook nieuwe buren. Die de hele dag geen reet uitvoerden, maar 's avonds om 22:00 uur begonnen met boren en dat volhielden tot 23:00 uur! En dat 4 dagen achter elkaar :x Hier nog zo'n uk die panisch wakker werd omdat ze schrok! Nu zijn naast ons buren bezig (we wonen in een flatje) die weten dat we een kleintje hebben en die NETJES rekening houden met haar! Echt super! Van de week stonden we een praatje te maken en die mensen klussen overdag, zodat ze 's avonds bijtijds kunnen stoppen, omdat ze weten dat wij een kleintje hebben en aan de andere kant van hun ook een jong gezin met een kleintje wonen. Dus rekening met je buren kan wel degelijk!!