Vervelend, even tanden op elkaar en hopen dat de verbouwing voorspoedig verloopt. Maarre ik zie dat je dochters 7 weken te vroeg zijn geboren, maar als hun op tijd waren en de verbouwing ook op tijd, dan had je hetzelfde probleem gehad.. Maar dat neemt niet weg dat ik het vervelend voor je vind
Supervervelend, maar maak je niet te erg druk. Wij hebben net nieuwe buren (terwijl ik elk moment kan bevallen) en zij zijn ook aan de slag met zo'n sloopboor en weet ik wat. Al drie keer zo'n container gevuld met puin en ik heb er tot nu toe nog maar een paar uur last van gehad. De rest van de tijd hoor ik af en toe wat gehamer of gestommel, maar echt geen bouwplaats van vroeg tot laat. Met andere woorden: het lijkt heel heftig, zo'n verbouwing inclusief container, maar hoeft echt niet zo veel overlast te veroorzaken, echt niet! En misschien kun je wel bepaalde rusttijden afspreken? Dat ze dan alleen dingen doen die geen herrie maken?
Ik snap het probleem niet. De buren gaan verbouwen dat mogen ze altijd doen. Mits ze zich netjes aan de tijden houden (ik dacht niet voor 10:00 en niet na 22:00 herrie maken). Ze hoeven je hier niet over in te lichten. Het is al netjes dat ze het hebben gedaan! Vervelend dat ze eerder beginnen, maar niks aan te doen. Wat betreft je kleine meisjes. Wat fijn dat ze naar huis mogen. Ik ga er van uit dat ze in het ziekenhuis ook op een afdeling hebben gelegen waar meerdere kindjes lagen, waar andere ouders kwamen, piepjes afgingen etc. Ik denk dat jij er meer last van zult hebben als je dochters. Vanaf de geboorte van mijn zoon deed ik ook zijn kamer stofzuigen of de woonkamer terwijl hij in bed of in de box lag. Hij werd hier nooit van wakker. M. is op 29 december geboren dus toen hij 2 dagen oud was, was het oud en nieuw. Het mannetje heeft als een roosje geslapen en is 0 keer wakker geworden van het vuurwerk. Zelfs niet toen er iemand in de buurt een "bom" hier voor de deur lieten afgaan. Kindjes moeten ook wennen aan geluid. of wil je straks elke keer als je slaapt geen geluiden maken. Ik zeg geniet van je meiden die eindelijk naar huis mogen en maak je niet druk over die verbouwing. Je hebt wel betere en leukere dingen aan je hoofd toch
Ze slapen er waarschijnlijk echt wel door heen. Mijn oudste Was 3 maanden toen de flat waar ik destijds woonde grondig gerenoveerd werd. Nieuwe kozijnen, zandstranden, nieuwe voegen in de muren, nieuwe balkons. Ik heb nog nooit zoveel herrie meegemaakt en mijn dochter sliep prima. Als het voor mezelf te erg werd ging ik met haar naar mijn moeder toe om even bij te tanken. Sterkte en erg fijn dat je meiden het ziekenhuis uit mogen
Ach meis ga nu maar genieten dat jullie heerlijke meisjes naar huis mogen! Denk niet teveel aan die verbouwing dat legt dan weer zo een negatieve lading op iets heel moois namelijk thuis zijn als gezin met jullie kinderen. Ze slapen er vast door heen komt goed en ga je nu maar verheugen !
Nog netjes dat ze het hebben doorgegeven, onze buren zijn aan het verbouwen en we wisten van niks , en ze zijn gewoon begonnen en er werd ook een container geplaatst. en een herrie!!!
Even balen inderdaad, vervelend hoor. Maar wat de meesten hier al zeggen; geen ruzie waard en waarschijnlijk slapen de kleintjes er gewoon doorheen Even afwachten hoe het gaat straks, maar vooral lekker genieten van de meiden als ze eindelijk thuis zijn
Het is inderdaad wat wel gezegd wordt, het hele fijn thuiskomen en in alle rust genieten idee is een beetje kwijt. Dan denk ik bij mezelf, ze zijn nog zo klein en kwetsbaar, straks raken ze helemaal ontregeld door de herrie van hiernaast. Het zullen wel mijn overbezorgde mama hormonen zijn
Jaaa zeker zijn dat je hormonen + je moedergevoelens die je altijd gaat hebben Denk maar zo : over 1 a 2 jaar beginnen ze s'ochtends al met veel lawaai te spelen, ruzie maken en dat horen je buren dan ook. Jij houd nu je mond dicht, je buren houden dan hun mond dicht
Ik zou er es effe inwendig om vloeken, maar het zij zo ... Misschien beter nu, dan ze er nog doorslapen, dan over een paar maand als ze het "bewuster" meemaken. Ben je er hopelijk gelijk van af.
Hier 1 week voor de keizersnede word er ook bij de buren verbouwd. Wel 4 huizen verder...... Maar toch zullen we er wat van mee krijgen. We hebben in ons rijtje 3 zwangere mieppies en allemaal rond de zelfde periode zwanger/bevallen. Heel vervelend maar je kunt er niks aan veranderen. Ik wou eerst ook naar een geboortehotel gaan. Maar aan de andere kant zal onze baby er toch aan moeten wennen. Haar broertjes en zus gaan echt niet muisstil door het huis heen lopen voor haar. Dat kan ik ook niet van ze verlangen. Ik weet wel dat het heel vervelend is! Maar we kunnen er niks aan veranderen. Fijn dat je meisjes naar huis mogen.
Klussen moet natuurlijk kunnen..maar ik begrijp heel goed dat als je met 2 premature babytjes thuis komt je daar even stress/zenuwen van hebt. Ik zou het even afwachten ts, want als jouw meisjes er geen last van hebben dan valt het mee. Mocht het echt drama zijn kun je altijd nog met de buren om de tafel gaan.
Tja.... eerlijk? Ik vind het nogal bizar dat je dit vindt. De wereld draait helaas niet alleen om jou en de baby's, hoe fijn dat ook zou zijn. Ik zou me er maar niet te druk om maken, baby's kunnen echt wel tegen geluid.
Vervelend maar je kunt je buren niet verbieden te gaan verbouwen. Kinderen slapen door herrie heen dus het is meer je eigen idee die je tegenstaat dan dat het echt een probleem gaat worden. Misschien dat de aannemer heeft aangegeven dat ze een maand eerder beginnen dan zou ik als buurvrouw zijnde ook niet zeggen nee wacht nog maar een maand. Het loopt waarschijnlijk allemaal wel los!
Dit dus! Klinkt hard, en snap dat je je zorgen maak maar kom op de wereld houd niet op met draaien. Waarschijnlijk gaan je baby's er niet veel van meekrijgen, dus stop met zorgen maken en kijk uit naar het moment dat je ze lekker bij je hebt.
Ik las net dat je meisjes 7 weken te vroeg zijn geboren. De buren zagen dat natuurlijk ook niet aan komen dat dat ging gebeuren. Als ze begin juni waren begonnen met de bouw zat je in precies hetzelfde schuitje. Vind het ook een beetje ver gaan om te zeggen dat de buren nu maar eens rekening met jullie moeten houden. Waarschijnlijk hoor je de buren ook niet klagen als jullie meisjes nachten lang gaan huilen of later heel veel kabaal hebben met spelen.
Wat enorm fijn dat jullie meisjes zeer binnenkort naar huis toe mogen. Ik snap best dat je enorm baalt van deze verbouwing, want ja je komt natuurlijk uit een heftige tijd en hoopte uiteraard op rust en thuis van elkaar kunnen genieten. Zou je niet met je buren eens kunnen overleggen of ze bijvoorbeeld zouden willen proberen om de echt herrie makende dingen niet tussen bijv 13.00 - 15.00 te willen doen? Zodat jullie dan even echt lekker rust hebben en wat kunnen rusten en genieten van de meisjes thuis bij jullie hebben? Verder denk ik idd niet dat de kleintjes er last van zullen hebben, die slapen vast overal lekker doorheen. Maar kan me ook wel voorstellen dat je na een te vroege geboorte, heftige tijd, thuiskomst en alles 'nieuw' met de kleintjes thuis zelf wel toe bent aan een rust momentje op een dag.
Ik vind niet dat jij van je buren kan verwachten dat ze het uitstellen tot de afgesproken datum. Je moet al blij zijn dat je buren aangeven dat ze gaan verbouwen, als wij gaan verbouwen in huis dan melden we dat niet hoor en dat doen onze buren ook niet. Je kan niet verwachten van hun dat ze nu hun geplande dingen af gaan zeggen omdat jij bang bent dat je kindjes wakker worden. Snap dat het vervelend kan zijn maar als ze straks iets ouder zijn en je buren gaan dan verbouwen dan kunnen ze ook gewoon wakker worden.
Ik snap heel goed dat je het spannend vindt dat je kleine meisjes naar huis komen. En dan kan je eigenlijk geen verbouwing van je buren er bij gebruiken... Terwijl die natuurlijk gewoon doorgaan met hun plannen. Misschien lucht het gewoon op dat je verteld dat je het een beetje teveel vindt, maar dat je wel begrijpt dat ze gewoon gaan starten. Als het je dan straks misschien een beetje teveel wordt met de herrie, snappen ze je ook beter als je een keertje komt 'klagen'. S6 ermee, ik hoop dat je er van kunt genieten dat je meisjes straks thuis komen. Misschien ben je daar straks gewoon heel veel mee bezig en vergeet je gewoon dat er aan de andere kant van de muur verbouwd wordt!