Buren gaan verbouwen Grrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Twinkeltjes, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Ik kan me dat helemaal voorstellen.
    Het loopt allemaal al totaal anders dan verwacht.
    Inmiddels kijk je uit naar het thuis komen/je gezinnetje compleet/verlate kraamtijd.
    En dan nu het vooruitzicht dat dat in de herrie moet.
    Ik zou daar ook van balen.

Waarschijnlijk is het in je hoofd nu veel groter dan het straks in werkelijkheid is. Je kindjes zullen er weinig hinder van hebben, zo klein slapen ze overal (doorheen).

Enne, het belangrijkste: ze mogen naar huis!!!

2. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Ik ga wel even overleggen wanneer ze precies herrie maken en wanneer het wat rustiger is. En wat betreft dat ik niet kan verwachten dat ze rekening met mijn baby's houden, vind ik dat eigenlijk wel. Toen hun 4 jaar geleden met hun zoontje van 4 maanden hier kwamen wonen werd ik ook vriendelijk verzocht om alleen in het weekend te klussen in huis en niet met hakken aan over het laminaat te lopen. Had ik achteraf misschien ook nooit in mee moeten gaan, nu hun zoon ouder is maakt herrie niet meer uit ;)

3. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hahahaha dit....

4. Mnon

Mnon Niet meer actief

Nooit bedacht om een verbouwing aan buren te melden. Ook buren hebben dit nooit gemeld. Soms hoor je een mededeling over het klussen en soms klets je erover als een verbouwing al gaande is. En wij hebben toch echt goed contact met de meeste buren. Meestal hebben volwassenen er meer last van dan kinderen. Het is nooit leuk als buren verbouwen/geluidsoverlast veroorzaken, maar helaas/gelukkig mag dit wel gewoon...

Veel plezier met je meisjes straks weer thuis. hoe eerder in "de ellende" van het verbouwen hoe eerder je er weer uit bent

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik snap dat je gefrustreerd bent. Je hebt vast uitgekeken naar de dag dat ze naar huis mochten en hebt nu het idee dat dat in het water valt. Maar om dit nu van je buren te verlangen gaat wel erg ver. Probeer het van een afstand te bekijken. Daarnaast zijn jouw kleintjes gewend aan geluiden om zich heen en zullen eerder last hebben van jouw spanning dan van de herrie.

Je geeft zelf aan dat jullie koffie drinken en goede gesprekken hebben. Is het je waard dit op het spel te zetten?
    Zelf zou ik niet terug gaan om afspraken te maken wanneer ze mogen klussen en wanneer niet.

Zou het niet kunnen dat ze dachten we overleggen het nu maar niet ze hebben het druk zat met de meiden in het ziekenhuis. We beginnen nu maar vast dan zijn we klaar als ze uit het ziekenhuis komen?

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bij hun op de slaapkamer als ze slapen? Geweldig zeg! :D

Ik kan wel gewoon stofzuigen als ze slapen tot boven aan de trap, dat gaat goed in elk geval. De slaapkamers doe ik toch maar als ze wakker zijn voor de zekerheid hahaha

7. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Je meisjes hebben meer last van jouw onrust en ontevredenheid dan van het geklus van de buren.
    Kijk eerst eens hoe het gaat en hoeveel last je écht hebt voor je van alles gaat vragen.
    Geniet van je meisjes.

Deel Deze Pagina