Trakteren... Wat voor de leidsters/ juffen mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaZH, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van de week mag mijn dochter trakteren. Nu heb ik alleen geen idee wat ik dan voor de leidsters zou regelen. Hoe doen jullie dat meestal?

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    ik doe of hetzelfde ( als ik iets van een cakeje ofzo trakteer) en anders geef ik ze een pakje stroopwafels ofzo. als ik bv smarties ofzo trakteer. hebben alle leraren er wat aan bij de koffie

3. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Basisschool of peuterspeelzaal?

Peuterspeelzaal hier meestal hetzelfde of idd een pakje met kleine koekjes of chocolaatjes.
    Basisschool gaan ze hier langs alle juffen en meesters vam alle klassen. Dan doe ik merci oid.

4. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Psz. Maar voor bassischooltraktaties kan ik vast ook ideeen uithalen :).

5. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik zag pas een leuke op pinterest:
    een zakje (oplos)koffie, thee of chocolade en een koekje erbij in een doorzichtige folie ingepakt. Of een zakje cup-a-soup met een soepstengel erbij.
    Is weer eens wat anders dan een plakje cake ;)

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik had voor de kindjes yoghurtrozijntjes en voor de leidsters van die luxe snelle jelles met een leuk, zelf gefreubeld hoesje erom. Stond erg leuk al zeg ik het zelf

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      46,8 KB
      Weergaven:
      13
  7. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hm, krijg hem alleen gedraaid, in mijn telefoon staat hij wel goed

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik maak voor de leidsters altijd gewoon hetzelfde als voor de kinderen.

9. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik deed voor juffen doosje celebrations

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat is het beleid? Bij ons op de psz wilden de leidsters juist hetzelfde omdat de kinderen anders ook de traktaties van de leidsters zouden willen hebben. Ik maakte wel altijd iets extra's voor ze met kerst of voor de zomervakantie. Op school nu geen idee, maar iets lekkers zelfgebakken (brownie, cake, chocoladefudge (makkelijk en heel lekker)) valt altijd in de smaak is mijn ervaring.

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik werk zelf op een kdv en als ik eerlijk mag zijn vind ik iets met een fotootje erop ofzo het leukste of een wat gezondere traktatie als taart en chocola.

Meestal krijgen we namelijk idd chocola, of taart en als je nagaat dat er bijv ongeveer 100 kinderen op een kdv zitten, betekent dat dat je 100 stukken taart per jaar krijgt..... :D
    Bij ons wordt er dus een hoop ook weg gegooid en dat is zo ontzettend zonde!

Groente of fruit spiesjes doen het bij ons erg goed, of een lekkere vruchtenbowl, misschien is dat een idee?

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Dit!
    Ik werk ook op een kdv en vaak hebben de kids iets van merci / celebrations mee.
    Hartstikke lekker hoor maar na een tijdje is iets anders ook wel erg leuk.

Deel Deze Pagina