pfff Jumbo de goedkpoopste?? echt niet!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell1987, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Wij hebben sinds een paar maanden een jumbo hier zitten en ben daar dus heen gegaan omdat iedreen zei dat die echt goedkoop is enz.
    Dat was ook zo alleen nu ze er langer zitten gaan langzaam de prijzen omhoog zoals nu aanbieding 2 zakken crocy chips voor 2euro... bij de deka markt zijn deze zakken zoiezo 0,89 cent;)
    En gister was ik er weer zag ik dat de bambix avond papjes van 0,77cent naar 1.05 zijn gegaan:$ en bij de deka zijn ze dus 0,75 cent dus die waren zoizo al goedkoper als de jumbo.
    De goedkoopste plakjes jonge kaas bij jumbo 1,19 bij deka 1,09.
    enz..

wie merkt dat ook bij de jumbo dat ze dus helemaal niet zo goedkoop zin als ze zeggen??

Ik haal wel de cola daar van eigen merk want die smaakt precies naar de first choice cola die ik eerder dronk maar het scheelt ff 0,40cent per fles met first choice.

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wij hebben inderdaad precies dezelfde ervaringen! Vooral met groente vind ik ze zó duur! Wij gaan normaal naar de Hoogvliet en daar ben ik goedkoper uit dan bij de Jumbo...

3. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben wel erg tevreden over Jumbo. Ze zeggen (Jumbo) dat als je het product ergens anders goedkoper vindt, ze dat willen weten en dat ze dat dan aanpassen en dat je het gratis krijgt... Zou ik eens proberen als ik jou was!

Ik koop altijd de euromerken van de Jumbo. En dan ben ik vaak goedkoper uit als de Aldi, Lidl e.d.

4. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Als je de bon van die andere winkel nog hebt gewoon ermee naar de Jumbo gaan. Krijg je je geld weer terug. En dan is het opeens wel weer goedkoop :D

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind Jumbo wel leuk, maar inderdaad niet zo goedkoop. Ga dan liever naar Bas vd Heijden.

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Wat betreft het duurder zijn van producten dan bij andere supermarkten in jouw woonplaats moet je dat gewoon melden bij de servicebalie. Dan passen ze het aan en krijg jij het product gratis of geld terug (voor als je al gekocht hebt bij Jumbo).

Ik haal niet alles bij Jumbo, maar ze zijn met veel producten echt goedkoper. En altijd goede service! Beter dan bij andere supers.

7. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    gelijk gepost met mij zie ik. Werkt echt hoor, heb mijn geld al terug gehad.

8. Que

Que Niet meer actief

Het moet ook precies hetzelfde merk zijn, en dezelfde hoeveelheid.

Ik had dat in mijn oude woonplaats ook namelijk.

9. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    ik wou dat met die pappies eigelijk nooit doen voor die 2cent en meestal neem ik ze toch bij de deka, maar denk dat ik het nu toch maar is ga doen want 1,05 en 0,75 scheelt 0,30 cent wel een beetje te veel vind ik op van die pakjes.

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#10 Polletjepiek, 22 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2011
    Spelregels 7 Dagelijkse Zekerheden - Jumbo Supermarkten

</H2>

11. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Volgens mij gaat het voornamelijk om A-merken. huismerken e.d. kan je niet vergelijken

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    de A-merken ja, en daar zijn ze of gelijkwaardig, of goedkoper mee.. en anders krijg je 1 artikel gratis als je kan laten zien dat die ergens anders goedkoper is.. en heb je meer dan 1 artikel, dan krijg je voor de overige het verschil terug.

het werkt prima.. ik controleer altijd.. en krijg regelmatig geld terug..

13. Delta

Delta Niet meer actief

heb ik precies hetzelfde!

14. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ben echt gek op de jumbo.. ze hebben zoveel en ook echt lekkere dingen.
    Ze verkopen zelfs me lievelings cake eksie koekoe. :D
    Maar echt veel goedkoper zijn ze inderdaad niet nee..

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mee eens, niet zo goedkoop maar op zich wel prettige winkel qua service e.d. alleen de vleesafdeling vind ik vreselijk!

16. Dana

Dana Niet meer actief

ik vind Jumobo wel de meest overzichtelijke winkel van alle supermarkten (naast AH) maar de goedkoopste? nee.

17. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik vind ze dus ook duurder en bij ons helemaal niet prettig winkelen, ik ga bij ons liever naar de ah en aldi, al vind ik wel dat ze kwa groente en fruit veel meer keus hebben

18. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    De huismerken kan je inderdaad niet je geld voor terugvragen, maar het huismerk van de Jumbo is toch echt duurder dan die van de Hoogvliet! En als ik bij de Jumbo de A-merken moet gaan komen, omdat die goedkoper zijn, ben ik nog véél duurder uit ;)

19. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Precies, ik ook.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    maar is het niet zo dat als je het elders goedkoper vind (dan geen actie he) je het gratis krijgt?!!??

Deel Deze Pagina