Buren op de camping..

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Zou ze gewoon ook negeren, je hebt gedag gezegd, blijkbaar kan er geen 'hallo' vanaf, dus dan zou ik er verder geen energie meer insteken. Vreemde vogels kun je altijd treffen.
    Mijn ouders hadden een vakantiehuisje en die buren daar bleken ook wat vreemd, die vrouw had allemaal poppen in de tuin gezet en ging maar tegen haar hond over mijn moeder praten die daar in de zon zat voor het huisje, zo van 'oooch, wat kijkt de buurvrouw chagerijnig, waar zou ze last van hebben' ;), naja, die spoorde gewoon niet helemaal, die mensen zeiden ook geen gedag terug, maar zaten steeds te kijken.

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik moest ook gelijk aan de huidskleur denken. Heel erg als dat waar is, maar helaas bestaan die mensen nog steeds.

Laat je vakantie er niet door verpesten. Je kan nog proberen om ergens anders te gaan staan? Gewoon even navragen bij de receptie. En anders zou ik zeker de tent verplaatsen. Je moet wel kunnen doen wat je wilt. Verder zijn ze lucht, toch ;)

Geniet ervan !

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik zou gewoon een windschermpje zetten en niet eens meer groeten en ze verder lekker laten aanmodderen. het is maar voor eventjes.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zou niks meer zeggen.

Jullie hebben geprobeerd het goede voorbeeld te geven. En als hun niet het fatsoen hebben om wat terug te zeggen, dan kunnen ze wat mij betreft barsten.

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik had ze lekker een kop koffie aangeboden ;)

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik zou ze dus echt negeren, er absoluut geen energie in steken.

Het zijn tijdelijke buren en je ziet ze waarschijnlijk nooit meer. Dus niet te druk om maken en lekker genieten van je vakantie.

Wij waren laatst in Italie en er zat ook een stel ( rond de 30 a 35 jaar)die nooit iets zeiden tegen ons. Toen moest NL voetballen en die dag erna zouden wij naar huis. Dus wij hadden de achterklep van de auto omhoog en ons ingepakte spul lag er in. Komt die kerel aanlopen en was dronken (was na het voetbal). Zegt hij ineens dus jullie gaan naar huis, heb je de stacaravan ook al gedweild. We zijn opgestaan en de caravan ingelopen. Had echt zoiets van: asjeblieft donder op, de hele week kun je niks zeggen en nu met je dronken kop wel. Hij was helemaal verbaasd dat we niks zeiden. Kan echt niet over dat soort mensen.

Fijne vakantie nog!

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wij hadden een overbuurman op de camping die draaide echt zijn hoofd weg voor mij.
    en hij keek me ook raar aan.
    toen heb ik in een opwelling gezegt
    vent wat moet je toch van me zit niet zo dom naar me te kijken.
    toen was het over

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat een rare lui zeg...

mijn man is ook donker maar ik heb dit echt nooit gehad. Nou moet ik zeggen dat mijn man ook wel het toppunt van spontaan is dus die zou zich er waarschijnlijk niks van hebben aangetrokken en continu praatjes hebben gemaakt...
    maar goed, ik zou inderdaad gewoon praatje aanknopen, al is het maar om ze te irriteren ;)

9. Ik kan het me helaas wel voorstellen in die achterlijke maatschappij van tegenwoordig..
    Met vooroordelen e.d.!!

Jammer maar waar..

10. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ik zou niet eens meer energie in steken om hoi te zeggen...
    negeer ze maar lekker terug... :D

11. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    ... Moeilijk hé om effe terug goeiedag te zeggen, pfff je hebt ze erbij zitten.;)

Vervolgens zou ik ze dan ook negeren mocht je ze weer tegenkomen.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zoo ff een update! Ik blijf ze nog steeds elke dag 'gedag' zeggen maar nu meer om ze te jennen eigenlijk best een beetje gemeen van me...en dan ook met een mega grote big smile op m'n gezicht ;).
    Irriteer me er in ieder geval niet zoveel meer aan behalve dat ze nog steeds je erg aanstaren!

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahahah geweldig, ik zie die gezichten al helemaal voor me ...
    zo kunnen ze jou er nooit op pakken dat jij niet vriendelijk tegen ze bent geweest ;)

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het is echt komisch hoor! Ze weten echt niet wat ze er mee aan moeten!

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zou dus gewoon gezellig blijven groeten.. En als ze zitten te loeren zwaaien.. Wie staat er dan voor lul?!:D

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113

Dat was het eerste wat ik dacht. :(

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vandaag hadden we roti gehaald ze zaten haast met hun neus op ons eten en toen bob Marley werd opgezet viel hun mond nog net niet op de grond haha.
    We zouden vandaag vrienden op bezoek krijgen, maar die komen morgen ben benieuwd hoe ze reageren ;).

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zou ze verder negeren hoor, gewoon lekker je eigen ding doen. Blijkbaar hebben ze geen behoefte aan ander contact. vind het ook raar je kan toch hoi zeggen? maar blijkbaar is niet iedereen zo. Veel plezier op vakantie met de buren die wel gezellig zijn

19. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Je bent op vakantie ;) maak je niet zo druk en geniet! Als het nou je buren thuis waren, maar over een tijdje zie je nooit meer terug!

20. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik zou me ook druk maken :)
    Gewoon roepen, willen jullie ook een hapje eten? ;)

Deel Deze Pagina