hahah ja ik zou ook gewoon lekker roti gaan eten, bobmarley aan, of lekker salsa dansen of juist net als jullie samen langs hun lopen, dat je man je dan ineens optilt en een dikke vette zoen geeft vlak voor hun tent hahahahah wat een trieste mensen zeg hahah goed dat je je vakantie er niet door laat verpesten!
Ik zou ze ooki koffie aanbieden en als je daar zelf geen belang bij hebt een windschermpje opzetten, je moet namelijk wel lekker voor je tent kunnen zitten zonder de hele tijd aangegaapt te worden. Ook had ik mijn kind uitgelegd als ze weer niks zeiden dat niet iedereen het fatsoen heeft om iets te zeggen (iets te hard)
Gisteren zijn hun 2 zoons gekomen, we lagen al vroeg op bed en hun zaten voor de tent te praten op een gegeven moment begonnen ze over ons wel zachter maar we hoorde het duidelijk! Op een gegeven moment zei 1 van de zoons dat ze op moesten houden met vooroordelen te hebben, vond dat wel een mooi gebaar maar tegelijkertijd ook triest dat kinderen hun ouders normen en waarden moeten leren. Vanmiddag hadden we visite van een oud studiegenoot ook uit Sudan ze praten samen altijd gewoon NL in het bijzijn van NL mensen en hadden het dus over geneeskunde en over zijn werk als arts de oren van de buren begonnen zowat te klapperen hahaha hoop dat deze mensen in het vervolg geen vooroordeel meer hebben!
Jee, dus het lag echt aan hun vooroordeel over gekleurde mensen? Ik zou morgen/overmorgen ook net iets te hard praten over hen... ik heb geen beeld van ze, maar er is vast wel iets dat je kan verzinnen over burgerlijke, wat oudere mensen. Misschien wel dat hij zoveel drinkt (als hij een biertje heeft gedronken en jij het hebt gezien) of dat zijn vrouw zo ongelukkig lijkt bij hem.... Het hoeft niet waar te zijn Ennuh, ik weet niet of je vriend het kan, maar misschien met een vet surinaams accent gaan praten over zijn ww-uitkering en zijn problemen met de popo's.... Triest hoor, dat sommige mensen zich zo afsluiten voor andere mensen op basis van afkomst! Ik hoop dat jullie dit niet veel vaker meemaken!
wat sneu van die lui!!!! en dan heb ik het nog netjes gezegd.. en dat alleen vanwege de huidskleur!!! :x:x