Buren op dit tijdstip nog aan het timmeren!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jusi, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Als je mijn verhaal leest, zul je ook lezen dat het zo is gegaan.
    Maar omdat dit niet de eerste keer is, was ik vort geïrriteerd, dat mag toch?

Nja het ging.. Hij krijste toen ik ging, en toen ik een half uur later belde was ie nog aan het huilen. Uiteindelijk is ie wel aan het spelen gegaan, en toen ik hem kwam halen was ie wéér aan het huilen.
    Valt niet mee he, om mama te moeten missen. ;)

En Djamila, ik vroeg me precies hetzelfde af. :D

2. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik bedoelde het niet overdreven jusi, maar gezien je andere topic denk ik dat de psz bij jullie nogal een issue is en ik kan me dus voorstellen dat je erg gespannen was en dus een wat korter lontje dan normaal hebt gehad zou hebben. dat je bijv normaal over dat boren heengestapt zou zijn als over een kleine ergernis, maar nu dus naar de deur ging. niet meer en niet minder.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik maak me er niet zo druk over die dingen
    onze buren zitten een eindje verderop dus geen last van maar b.v de overburen waren 2 hele weken voor oud en nieuw al aardig aan het schieten vanaf 16.00 tot een uur of 23.30 maar maak me hier niet druk om en de kids die slapen er wel door heen en anders maar net even kijken waar het geluid weg komt en weer lekker slapen
    netalsof een buurvrouw om een natuurlijke tijd 19.10 een gaatje boort nou dat doe mijn man ook weleens

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Of het nou mag of niet, het zou een heleboel ergenissen en ruzies overbodig maken als men eens een beetje meer rekening met elkaar zou houden...

Ik schrik van sommige reacties hier in dit topic gewoon...

Deel Deze Pagina