dit is echt de zoveelste keer dat onze buren een feestje geven, elk weekend(zonder te overdrijven) is het zover, de stereo staat heel luid en groep mensen die schreeuwen en springen, ik heb net de politie gebeld omdat mijn zoontje erg ooverstuur was en ben het wel zo'n beetje zat. Maar ik was vergeten om te zeggen dat ik anoniem wil blijven. De politie is nog niet langs geweest, hoe lang duurt het ongeveer?? en zullen ze zeggen dan wie gebeld heeft?
Heb je hierover al eens een goed gesprek gehad met je buren? Zoniet; dan had ik dat eerst gedaan.... Zoja; en zij negeren je dan heb je soms geen andere keuze om de politie te bellen als je er zelf niet me ze uitkomt. De politie kan je gegevens vrij geven als de mensen bij wie ze aanbellen dat aan hen vragen. Niet alle agenten zijn altijd even discreet.
wij hebben een paar keer aangebeld maar ze doen niet open overdag is die ook nooit thuis dus had geen ander keus dan politie bellen
briefje door de brievenbus met verzoek tot een kletspraatje? Als ze echt zo niet mee-werkend zijn snap ik de onderneming om derden in te schakelen hoor! maar ik had het niet zo snel opgegeven. Hoop in ieder geval dat het zonder al te veel problemen opgelost kan worden en dat woongenot voor beide partijen hersteld wordt/gewaarborgd blijft
Nou rond 6 of 7 uur zijn ze toch thuis!? Ik zou eerst met ze praten en als dat niet lukt dan tsja politie ! Zeker als mijn kind wakker wordt door overlast
o zielig voor je zoontje zeg. ik zou ook alleen gebeld hebben als mijn kids er overstuur ervan raken,dus net zo als bij jou. jammer dat sommige mensen geen rekening kunnen houden met andere mensen. sterkte
Ik denk dat je buren wel kunnen nagaan wie er gebeld heeft. Uiteraard niet iemand aan het einde van de straat... En om in gesprek te blijven, lijkt me het 'anoniem' willen blijven juist averechts werken. Maar ik weet natuurlijk niets van de voorgeschiedenis; misschien zijn je buren wel grommende trollen die meteen je vinger eraf bijten zodra je op de bel drukt?
ja dus wel wij wonen 5 huizen verderop en ik snap het niet he , als wij er zelfs al zoveel last van hebben hoe kan dat dat die andere buren er niks van zeggen? diegene die naast hem woont en dat andere gezinnetje en nog een stel maar die zijn er haast nooit dus hebben er ook geen last van denkik en wij dus
ja het probleem is het is volgens mij een single man die nergens mee rekening wil houden, en ik weet niet hoe laat ie thuis is, vrijdag avond begint ie altijd met zijn feestje tot en met zondag gaat het door. Gister nacht kwam de politie helaas niet, ik heb rond 3 uur weer gebeld omdat ze hele tijd gingen schreeuwen net alsof ze feestje voor voetbal vierden. Hele tijd meebleren met groepje mensen op muziek en staan springen alsof mijn huis ging instorten . Maar lijn was bezet ofzo ze hebben het vast druk gehad gister omdat het zaterdag is in het centrum is het dan druk altijd.
Dan loop je vandaag langs, vanmiddag ofzo.. heeft die zn roes uitgeslapen enkun je misschien verzoeken om de muziek snachts zachter te zetten
huh maar waarom bel je dan de politie? Het is volgens jou een man die nergens rekening mee wilt houden maar je weet het niet zeker? Probeer eens onder etenstijd aan te bellen En als er een keer een feestje is dan ga je er toch eerst zelf op af zonder direct de politie te bellen? De politie heeft wel wat beters te doen hoor...
sorry hoor maar ik ga echt niet midden in de nacht in me eentje ( terwijl baby slaapt) niet naar stelletje dronkaards toe
Dan loop je overdag er even heen Maar nee ik had zo snel de politie nog niet gebeld. Ik zou gewoon de volgende dag langsgaan en vragen of ze de volgende keer de muziek zachter willen zetten