Wie kan mij uitleggen wat spotify precies is, ik hoor overal hoe leuk en handig het is maar ik snap er niks van. Wilde een account aanmaken maar zie iets staan dat je met facebook in MOET loggen? (ik wil niet dat mijn vrienden ongevraagd lezen wat ik luister) en dat het maar een maand gratis is? Wie kan het mij uitleggen?
Je bedoelt Spotify van de KPN? (flauw grapje van mijn man: een sportify is een loopband voor de TV ) Het werkt hetzelfde als iTunes, daar vergelijk ik het mee, je kunt er alleen niet mee downloaden geloof ik, maar zover ben ik nooit gekomen. Ik heb het gedownload, en heb een avond op gekeken, best leuk, staan de laatste nummers op, maar je kunt het alleen op je laptop/PC afspelen geloof ik. En het vreet geheugen ..
Premium is een maand gratis, de rest is standaard gratis. Je vrienden die zien wat jij geluisterd hebt is volgens mij niet aan te passen. Je logt in als je fb aan hebt staan., Maar zodra je je computer opstart komt Spotify meteen als pop up om je aan te melden. Links bovenin kun je de naam van de artiest opgeven, klik dan op alle resultaten en kun je bovenin nog de exacte artiest het het album kiezen. Dubbelklik voor het beluisteren van een liedje. Dit was mijn 2daagse ervaring met spotify.
hihi - net zo lang als ik dus ... Mijn laptop werd er echt rete traag van. Hij trok zoveel bandbreedte uit mijn verbinding dat alle andere programma's een eeuwigheid duurden om op te starten.
Je kunt het op je tablet, smartphone en pc zetten. Het vreet bij mij helemaal geen geheugen. Volgens mij kan je het uit zetten dat vrienden zien wat je luistert. Mijn zus heeft een spotify account en via haar facebook log ik in en dan kan ik afspeel lijsten maken, liedjes zoeken en je kan ook je lijsten offline zetten zodat je ze ook zonder internet de volgende keer terug kan luisteren. Het kan op zoveel pcs als je wilt alleen kan je niet tegelijk liedjes luisteren, maar ik zet mezelf altijd offline zodat ik alle lijsten die ik offline heb gezet gewoon nog kan luisteren. Ik vind het echt super handig.
Zeker wel! naast je foto kun je klikken op 'prive-sessie'. dan word er helemaal niets op je facebook geplaatst over muziek die jij geluisterd hébt of aan het luisteren bént.