Hoi! Een vraag aan een kapster of iemand die een idee heeft. Ik loop nu al een poos met hetzelfde haar en weet echt niet wat ik er mee moet. Elke keer als ik besloot om mijn haren af te knippen was ik nooit blij met het eindresultaat. Zelfs al nam ik een foto mee en heb ik weleens geroepen, maak er maar wat moois van... Iemand hier een idee, wat leuk zou passen bij mijn gezicht? Ik heb dik haar met wat slag. Eeh, niet de meest charming foto, kon zo snel geen andere vinden.
Hmm er is net een topic geopend ' boblijn' Dat lijkt me wel wat voor je (trouwens ben geen kapster) Tenminste een ietwat extreem model van een bob, zou je wel leuk staan denk ik! xx
ben wel kapster..een bob zou kunnen maar wel extreem vn lang na bob.. Zou eerst tot je schouders doen met laagjes erin en lekker schudden hahaha
Bedankt voor de reacties dames! Vind een boblijn ook erg leuk, ben alleen bang dat mijn gezicht nog boller lijkt. Verder heb ik een slag en toen ik het korter had, stond na het slapen mijn haren echt alle kanten op.
Nou ik ben geen kapster maar ik zeg, niks meer aan doen, I LOVE lang haar ( heb zelf helaas kort haar ) een opwelling zeg maar :x
Haha, ja mijn man ziet het liever ook lang. De foto is van een poosje geleden en het is nu nog langer. Het verdwijnt hier alleen al snel in een knot of staart. Want los hangen is niet zo handig de hele dag.
Ik ben dan ook geen kapster, maar heb wel een mening Ik zou met jouw lengte eerst voor een kortere coupe gaan zoals Celia zegt. Tot op je schouders en dan lekker in laagjes. En dan je lok laten snijden/knippen langs je gezicht, zodat het wat speelser wordt.