Wat een mooi voorbeeld, Shaula! Zo zie je dat het ook allebei kan! Hier is de buuf (zit nog in haar bevallingsverlof) vanmorgen even komen buurten met de kleine. Ik vertelde dat mijn man op oefening is en ik kreeg zojuist een smsje of ik mee wilde eten. Echt lief!
Ik woon ook in een superleuke straat. Ik kan het bijna met alle buren goed vinden. Met sommige wat meer dan anderen. Met mijn overbuurvrouw heb ik dagelijks contact en die komt hier vaak over de vloer. In de straat wonen ook 3 andere babys van mijn dochters leeftijd. Ik heb ook heel toevallig mijn schoonzus en zwager een paar huizen verder wonen, dus het is echt heel fijn wonen hier. Vooral nu ik werkloos thuis ben, ben ik blij om hier te wonen.
Oh over die verjaardagen. Wij worden door onze buren met 4 kids ook voor elke verjaardag uitgenodigd...daar zit ik ook niet echt op te wachten. Als ik geen zin heb, blijven we gewoon even kort of ik zeg dat ik iets heb en geef later een keer een cadeau. En als ik geen zin heb ik mensen laat ik gewoon het rolgordijn dicht. Ik zag dat ook tegen mensen, als het gordijn dicht is dan ben ik even niet bereikbaar.