Mijn lief en ik hebben in november een themafeestje, met als thema Sprookjes! Wie heeft er tips hoe we verkleed kunnen gaan. Het mag niet te duur zijn, het is maar voor 1 keer en de kledingen moet wel praktisch zijn, want waarschijnlijk zullen we wat outdoor dingen gaan doen. Is namelijk een feestje van de Scouting waar we allebei bij zitten. Dus wie heeft er leuke, orginele en praktische tips?
Volgens mij is er toch meer dan genoeg te krijgen op dat gebied! Kijk eens in de plaatselijke feestwinkel ofzo... Zelf een outfit maken kan natuurlijk ook. Roodkapje is niet zo ingewikkeld, je hoeft alleen maar een rood (geverfd) shirt met capuchon te hebben en je maakt en zo een manteltje van. Als je vriend durft is ook robin hood zo gedaan. Een witte legging met een lang groen shirt met een riem erom heen, hoed met veer erbij en klaar. Maar Sprookjes is best een gangbaar thema!
zou inderdaad gaan huren.... dan heb je gelijk genoeg keus en hoef je niets permanent aan te schaffen voor 1 x dragen.
alleen als ik zou gaan huren er er gebeurd wat mee, word dat wel erg duur. En de kamp is groot dat we van alles buiten in het bos moeten gaan doen.
Ga verkleed als een (bos) elfje! Je kunt van die kinder vleugeltjes kopen bij een speelgoed winkel maar je kunt ze ook zelf maken! ( ijzerdraad en een oude panty) Dan haal je nog wat van die herfst slingers bij de xenos en die wikkel je ergens om. Misschien heb je nog een oud rokje waar je van die punten in kan knippen. en klaar is de bos elf!
Kijk even bij van die eurowinkels/Action/Xenos daar vind je allerlei prulletjes om je outfit mee te pimpen. Je kunt dan bijvoorbeeld als Tinkerbell of als Fee gaan. Met crèpepapier kun je ook veel, maar als het buiten is, is dat riskant i.v.m. afgeven. Of gewoon rode schoentjes aandoen 'De rode schoentjes!' Als heks is ook niet zo heel ingewikkeld en nu het bijna halloween is, ligt er ook allemaal dat soort zooi in de winkels... Ik denk nog even verder...