Dit kwam ook in me op. Dit is toch geen manier van omgaan? Over de schutting heen plassen? Asjeblieft zeg! Sterkte meid, ik zou hier heel verdrietig van worden.
als ze er voor staan, lekker tegen aan rijden (als je een trekhaak hebt) je mag niet voor een uitrit parkeren dus eigen schuld, dikke bult.
De wijkwachter of hoe dat heet van gemeente is zelfs al paar x hier geweest heeft foto's en alles meegenomen maar kunne niet meer als briefje achter de raam plakken mogen geen bonnen ouzo schrijven. Is koopwoning. Smnee zit er ook echt doorheen,ook omdat chroniche whiplash heb en dus niet veel kan en als me druk maak plat kan van de pijn.
Politie bellen, auto laten wegslepen. Je mag niet parkeren voor een uitrit Investeer in een camera. Het is jouw erf!
Volgens mij moet je wel uitkijken met een camera op te hangen. Je mag niet zomaar de openbare weg/voetpad oid filmen. Dit ivm de schending van de privacy. Wij hebben dat gehad hier in de straat met één of andere sukkel die auto's bekraste. Camera ophangen werd ons verboden door de politie. Als mensen erachter komen dat ze gefilmd zijn zonder toestemming, krijg jij een boete! Heel krom.....
Wat ik bij onze vorige buren deed die altijd voor onze oprit gingen parkeren (enkele keren zelfs OP onze oprit gingen parkeren want onze auto stond toch in de garage blablabla) was elke keer als ik hen ervoor zag staan, Wegrijden met de auto. al reed ik maar blokje rond zodat zij hun auto moesten verzetten. Na 100 keren waren ze het beu. Dit was overigens nadat de wijkagent al verschillende keren was gaan praten met hen.
Ik vind t echt heel erg dit... Dacht dat er beter ingegrepen zou worden op pesterijen. Maar ik zou absoluut aangifte doen... Snap dat echt niet... Waarom dreigen terwijl je zelf in overtreding bent... Ziek
T is net of we in een film zitten..... Gister begon een vriendin van hun erovrr op t schoolplein. Vanmorgen de buurman ze moeder...dus wijkagent gebeld die ging buurtbemiddeling inschakelen. .ik denk zal mijn auto s een x acher hun auto zetten kijken of ze ook alsjeblieft komen vragen of ie weg kan..... Nee meneer draait die ford ka een beetje rijd zo trug uit dwars door mijn buxus heg en voortuin heen ...echt heb 112 gebeld nee moest algemeen nummer maar bellen ik zeg nou da sla k alles kott en klei was t zo zat.....binnen tien minuten stonden me moeder schoonmoeder en 2politie wagens en de wijkagent voor de deur....en me man volgde ook nog....maar ze auto is voor me deur weg en buurtbemiddeling neemt contact op en moeten zorgen da hun de schade betalen.....hele buurt stond buiten...ze betrekken er iedereen bij want politie was nog niet weg of allemaal buren zaten er binnen.... Denk dat toch huis verkopen word zijn allebei overspannen aan worden zo ..
Heb verder geen tips meer voor je maar wat een vreselijke situatie om in te leven zeg! Ik heb ook een rotburen gehad en wilde mijn huis toen ook maar in stille verkoop zetten. Jaren geleden. Ik snap wel dat je wilt verhuizen. Veel sterkte in elk geval. Hopelijk komen er snel rustigere tijden voor jullie.
Maar hoe kan het zijn dat de hele buurt aan de kant staat van zo'n asociale familie? Uit je verhaal lees ik dat de hele straat iets tegen jullie heeft?
Heeft hij zo'n oud barrel dat hij steeds door de haag rijdt en zich niet bekommerd om krasse? Jemig meid want een nare situatie, ongelofelijk. Ik heb geen tips wil je alleen heel veel sterkte wensen. Oh ja ik misschien heb je het al, maar ik zou wel een camera gaan plaatsen, misschien schrikt dat enigszins af.
Het is natuurlijk te belachelijk voor woorden, maar ik zou toch proberen bovenstaande tips op te volgen. - Als er voor je oprit geparkeerd is, gewoon de politie bellen. Anders zelf je auto voor je eigen oprit zetten? - dagboek bijhouden, met bewijs (foto's, camera) - Kan je die Buxus niet weghalen en vervangen voor een betonnen / stenen muurtje? Idioot ik weet het, maar het scheelt jullie veel ergenis.... - Verder zo veel mogelijk negeren die lui, waarschijnlijk vinden ze het alleen maar leuk om jullie dwars te zitten..... En gewoon alles via de politie en/of wijkagent laten lopen.