wat ontzetting K*T zeg!! maar verkopen? dan heb je dadelijk 50.000 of meer schuld, en ik denk niet dat je je huis zo verkocht krijgt met die aso's in de straat, iedereen hoort dat via via en niemand zal daar dan willen wonen Maar waarom staat de rest vd straat aan zijn kant? Woon je in een aso straat of is er rest wel ''netjes''? Maar anders zou ik eens een brief in de brievenbus doen met jullie kant van het verhaal en de vraag erbij waarom hen jullie zo treiteren en wat jullie misdaan hebben? Zijn die gasten uberhaupt wel verzekerd/ werken ze wel? Hoop dat ze de schade dus wel vergoeden die ze hebben gemaakt, van een kale kip kun je niet plukken.. ik weet dat ze een koophuis hebben, maar ken mensen in mijn omgeving die in deze tijd al 1,5 jaar geen hypotheek betalen en nog steeds op uitzetting zitten te wachten.. ik hoop ergens voor jou dat dit bij jullie ook het geval gaat zijn en ze misschien hun huis uit worden gezet ivm betaalachterstanden zodat jij er vanaf bent
of een spijkermat/paar spijkers op je oprit plaatsen, zodra hij erop rijd hij alle 4 zijn banden lek heeft is dan niet jou schuld, maar de zijne.. had hij maar lekker niet op je oprit moeten rijden
ben benieuwd of ze ook zo asociaal zijn op hun werk.. stel ze werken in een winkel, zou ik lekker ff langsgaan en me laten helpen, en als het niet klantvriendelijk gebeurt ff lekker melden... als ze het willen kennen ze het hebben ook denk ik altijd maar..
Misschien contact opnemen met het programma Bonje met de buren met John Williams!? Je weet het niet, misschien werkt het
idd bandjes elke keer lek steken is ook een goeie, of snachts kratjes onder de auto zetten... aan mij zouden ze ook een verkeerde hebben.. kom maar op! stelletje aso's!!
Zat al te denken aan prikkeldraad aan de schudding als ze dan hun slurf willen luchten over de schutting dan gaan ze dat wel voelen. En misschien keien die lekker scherp zijn.
Haha inderdaad das nog beter! Nee ff serieus TS, ik begrijp dat je gewoon met een enorm probleem zit maar echt waar, laat dit niet zomaar gebeuren! Wat als je ergens anders gaat wonen en je hebt weer k*tburen? Dan blijf je bezig.. Onderneem zelf actie meid!
Zij is jonger as mij25hy week niet. Vanavond stond ie eeer voor deur poloitie deed niks.word door wijagent gebeld die trekt me toch een mond opennwij zouden niks willen en lokte t zelf uit.halve buurt stond achter hun ...ik zou die hond mishandeld hebben euhm nou da beest komt grommend bij mij binne ja heb m een schop gegeven ....hadnie niks mee te maken als niet deed wat hun willen kwa buurtbemiddeling dan konde we t bekijken ....echt stond met me mond open.....oh en kwa tuin da we wilden danhunda vergoeden mochten we geen ijssen stellen.... Ben echt gewoon lam geslagen...kan alleen maar hhuilen dat we hiervoor werken ....
Hy hadbgezegd da ie doornme tuin was gereden omda ie moest gaan werken....nou hy ging uur later met die andere auto weg die ka stond tot smiddags half drie op stoep
Advocaat van de duivel spelend vraag ik me toch af of je zelf ook wel zo keurig bent geweest. Als je mijn hond een schop had gegeven had je ook aan mij een leuke buur gehad.
Ik zou toch echt met hun om de tafel gaan.... Pokerface op, en de leiding nemen in het gesprek! Laat je gevoel niet de overhand nemen, maar je verstand! Kom met je bewijzen en ram met je vuist op tafel en zeg dat je er nu voor eens en altijd klaar mee bent!
En doe ook toereikingen! Je hoeft elkaars vrienden niet te worden, maar denk aan je woongenot! Je laat je toch niet wegpesten??
Niet om t een of ander een grommende amerikaanse stafford wil ik niet binnen niet voor me kids en niet voor me eigen hondje .dus ja die kreeg een schop...normaal schop ik geen hond maar zo n dus wel aangezien beest geen opvoeding krijgt en toen ie net 3maand was al overal tegen gromde ...
We hebben ook gezegd als je moet zagen of wat dan ook vraag t effe dan zetten we de auto weg,maar is blijkbaar teveel moeite...
1voorbeeld Zaterdag hadden ze feest nu wonen wij ertegen aan ook hebben wij rolluiken rond,zegt zondag de overbuurman tegen mij goh hebben jullie vannacht ook zo last gehad van da gepraat en muziek...ik zeg nee eigenlijk niet ..nou bij ons is het zo goed te horen.....maar nu gaat ie gauw aan hun kant staan en zegt ie er niks van ...