Buren pesten ons weg

Discussie in 'De lounge' gestart door wenneke20, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb het niet over wie er wettelijk gezien gelijk heeft hier. Maar wat weegt zwaarder: ten kosten van alles je gelijk krijgen en met aan beide kanten problemen met je buren of je wat relaxter opstellen en leuk met je buren blijven omgaan? Ik bedoel, ts "klaagt" nu over die buren dat ze eerst goed met ze omging en nu het idee heeft dat ze ook tegen haar zijn. Dan zeg ik in dit geval op mijn beurt: maak je niet zo druk om die schutting om wat hun aan hun kant ermee doen. Overigens wel tot op zekere hoogte he. ;) Moet natuurlijk niet zo zijn dat ze hem aan hun kan afbreken of slopen. Maar een een plantje ophangen ofzo, tja je kan het jezelf ook erg moeilijk maken. Ts geeft zelfs aan dat als ze het gevraagd hadden dat ze makkelijker was geweest...

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    En wij staan overal voor open buurtbemiddeling alles.....woon hier voor me rust en plezier niet voor gepest en getreiter....

En haar familie staat erom bekend dus tja wij zullen echt niet alles goed doen maar zelfs op me man ze werk wenste ze hem succes dus ja zegt genoeg

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van ts gesloten

Deel Deze Pagina