Ideeen voor (doe-het zelf) trouwbedankjes

Discussion in 'De lounge' started by Babbs, Jul 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babbs

Babbs Niet meer actief

Ik ben op zoek naar leuke ideeen voor trouwbedankjes die je zelf kunt maken en niet al te duur zijn. Alvast bedankt!

2. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    wit tule kopen op de markt en bruissuikers of bonen bestellen via internet.
    en dan gewoon vierkantjes knippen van het tule, suikers of bonen erin lintje erom met een kaartje (handgeschreven of geprint) en klaar is kees haha.
    je bent dan voor 35 euro klaar. het is wel ff werk natuurlijk, maar stukken goedkoper als bestellen.

3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn zus had een warm water kruik met een "sok" erom heen (stond hartje op) en dan een kaartje eraan: Getrouwd of niet de nachten blijven heet, bedankt voor jullie aanwezigheid groetjes Jut en Jul..

4. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik heb via-via gehoord van mensen die van die mini-flesjes wijn deden, met daarom een zelfgemaakt etiket. Zij hadden de afbeelding van de trouwkaart en dan "Bedankt + hun namen + de datum". Vond het wel een geinig idee, weet alleen niet hoe duur dat is.

5. Babbs

Babbs Niet meer actief

Haha, die warm waterkruik! Die miniflesjes lijken me een leuk idee, maar denk wel dat het duur is, zal eens googelen. Iemand anders nog ideeen?

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Een kaarsje met een kaartje eraan?
    Hartjes snoepjes?
    Een mooie foto van jullie met tekst erop?
    Een cupcake zelfgemaakt en per stuk verpakt?

7. Oemie

Oemie Actief lid

Sep 6, 2009
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij had de action laatst kleine witte schaaltjes/schoteltjes. vierkant en per 6 verpakt. je kan er 3 bonbons opleggen en strak inpakken met cellofaan(doorschijnend inpakpapier) en dan een satijnlintje eromheen strikken?

voor kaartje stevig karton kopen en in word dokument jullie namen en datum uitprinten. uitknippen en op het gekleurde karton plakken. het karton in gewenste kleur zie je dan al kader om het naamkaartje.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dit hadden wij :)

ik heb de doosjes bij de xenos gekocht, beplakt met hartjes, bedankt erop geschreven, gevuld met 3 snoephartjes en toen dicht gemaakt met het lint :D
    waren 1,- pp kwijt ongeveer.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    misschien is deze iets duidelijker?

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Wij hebben organzazakjes (gekocht via Marktplaats) gevuld met zwart-witjes. Klein kaartje er aan en klaar. Kostte bijna niks en zag er hartstikke leuk uit!

11. Babbs

Babbs Niet meer actief

Leuke ideeen!

12. Karen79

Karen79 Actief lid

Feb 21, 2011
    287
    0
    0
    Superleuke ideeën!

Wat die flesjes wijn betreft: bij de lidl of de Dirck hebben ze kleine flesjes voor ongeveer een euro. Als je dan nog ergens etiketten kan laten maken is dat volgens mij wel te doen!

13. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Cd met liedjes die voor jullie een bepaalde betekenis hebben :)
    Zelf branden, zelf hoesje vormgeven en klaar is kees...

14. danip

danip Niet meer actief

Of hier zelf maken Cadeau zelf maken op Party-Gifts.nl

15. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Ik had peper en zout stelletjes gekocht die elkaar omarmden... Zelf tule zitten knippen, lintje en kaartje er om heen en klaar was ik! Oja de peper en zout stelletjes waren een euro per stuk!!! Zal strax eens een foto plaatsen want ik heb er geloof ik nog een paar!!!

16. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Zelf trouw(kauw)gom maken. Is niet duur, wel simpel en leuk.

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    voor hoeveel personen is het? Mijn zus had m&m's besteld met hun namen en de datum erop. In een organza zakje en kaartje erbij.

18. Babbs

Babbs Niet meer actief

Wat een leuke ideeen weer, ik moet ongeveer 75 bedankjes maken. wil er iets leuks van maken, maar niet heel beel gedl aan besteden (dat doen we namelijk al aan de rest van de dag, haha)

19. socoldasice

socoldasice Actief lid

Jul 13, 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    ik heb bij stieneke's bedankjes lila zakjes gekocht met gouden hartjes erop
    en hierin doen we mini boedha's en een kaartje eraan (kaartjes ook van stieneke's bedankjes) miniboedha's bij Bee buy ofzo ( zit in den haag ) 60 voor 25 euro

20. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Wij hadden een hele gave foto laten maken van ons tweeen waar we met een grote lolly (die van de kermis) opstonden. Daaronder hadden we gezet: "het was een gelikte dag, bedankt dat jullie erbij waren". Daarna bij de Makro een cilo lolly's (kleintjes) gekocht en daar de foto bij gedaan.

Share This Page