ik heb geen idee wat er mee is maar mijn rechteroog..ooglid dan is helemaal dik en doet zo ontzettend veel pijn! eergisteren werd ik wakker met wat pijn maar goed dat viel wel mee en het was een beetje opgezet, vanochtend werd ik wakker en ik leek op freaking popeye en nu doet het echt pijn! zelf als ik even knipper (dat helaas de hele dag gebeurd) doet het pijn. als ik met de kids aan het spelen ben zit ik alleen maar te denken oooo alsjeblieft niet per ongeluk tegen mn oog stoten ofzo. wat is dit?!!!!! het is echt zomaar uit het niets op komen zetten. ik ben er niet voor naar de ha gegaan want ergens denk ik dat het iets heel stoms is. het is denk ik ook geen ontsteking want dat heb ik wel eens gehad en dat jeukt als de neten, dit jeukt niet en doet alleen maar pijn en ik zie er niet uit. kan niet eens mascara opdoen want dat doet al pijn. please help
Ja daar dacht ik eigenlijk ook gelijk aan, een ontstoken haarvaatje van je wimper......heb het een paar jaar geleden ook eens gehad en was hetzelfde zoals jij het beschrijft. Ging met een paar dagen vanzelf over. Heel vervelend en echt pijnlijk, maar niks ernstigs om het zo maar te benoemen. Ik hoop dat het bij jou ook snel over is!!
Misschien Angio oedeem? angio oedeem oog - Google zoeken Komt door allergie/overgevoeligheid of erfelijke factoren. Heb het regelmatig
Ja, klinkt mij ook als een strontje Stiegje, strontje, hordeolum, bultje, puskopje op ooglid - Oogartsen.nl
Ja, dacht ik ook aan, strontje Heb k ook ooit gehad en ik had precies dezelfde verschijnselen die jij omschrijft
"strontje", daar heeft mijn dochter ook vaak last van en ze klaagt dan ook echt wel even over. Vaak duurt het een aantal daagjes. Ze heeft er nu 2 in haar oog.
Als je er wel mee naar de huisarts gaat krijg je waarschijnlijk druppeltjes. Ben je er zo vanaf als het een strontje is. Ik had na 1 dag al geen klachten meer, alleen nog een iets verdikt oog
haha strontje? wij noemen dat "scheet op het oog". maar dat was idd ook het eerste waar ik aan dacht, zo ja dan gaat het vanzelf wel weer over. is alleen heel vervelend.
Kan een strontje zijn, maar ook een infiltraat in je hoornvlies. Heb ik meerdere malen gehad, dan kan je waarschijnlijk ook niet goed tegen fel licht, knipperen doet pijn etc. Ik zou toch ff de huisartsenpost bellen voor de zekerheid, zijn toch je ogen!! Beterschap
Hallo dames, bedankt voor alle reacties! Vandaag is het weer dikker, ik heb nu zeg maar een half oog mijn eigen ha is op vakantie( zal weer eens niet zo zijn) en de vervangende doet alleen spoedjes. Toch maar even afwachten dan?
Je oog is iets belangrijks en je kan altijd even bellen of zij dit als spoedje zien. Zo niet dan ga je naar de HAP oid. Geen russisch roulette spelen met zoiets als je ogen hoor!