Buren probleem

Discussie in 'De lounge' gestart door chila, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Dankjewel

2. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik dacht dat ik nieuwschierige buurtbewonders had, ze laten expres hun hond voor mijn deur uit te laten om te kijken of ik bevallen ben :( )

Maar dit is nog wel een graatje erger. Ik snap jou irritatie wel, ik heb dat namelijk met onze buren nu al. Iedereen zegt tegen mij ach laat toch links liggen, is gewoon interesse. Maar ik wil gewoon met rust gelaten worden, ik ken die mensen niet, kom nooit bij ze op de koffie of anderom, dus op kraamvisite komen ze zeker weten ook niet.... (maar goed das mijn verhaal)

Ik snap jou irritatie wel. Maar ik vrees dat de politie er helemaal niets mee doet. Je zou wel kunnen informeren, aangeven dat je je bedreigd voelt. Maar zolang het bij roddelen blijft, kan er niemand anders als jijzelf iets aan doen. Ik zou met alle 3 de partijen gaan praten (of een brief sturen??)

Verzoeken jullie met rust te laten. En die vriend verderop in de straat is duidelijk geen vriend, dus ook die links laten liggen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

mijn god "freakshow"

ik snap je, die buurvrouw is waarschijnlijk een zielig mens wat zich eenzaam voelt omdat ze weet dat niemand haar kan uitstaan en dus wil ze op deze manier interessant doen,of ze denkt toch dat ze interessant doet,...

probeer nog een gesprek aan te gaan, neem je gsm mee en orobeer alles op te nemen, begint ze te flippen kan je dat ook aan de politie laten horen?
    als dit niet helpt misschien samen met de politie een gesprek aangaan met haar? ik weet niet of de politie dit doet?

misschien helpt een gesprek met haar zoon wel? dan kan hij met zijn moeder erover praten? of jullie samen met zijn zoon naar haar gaan? voor hem is dit waarschijnlijk ook niet leuk dat hij iedereen maar moet uithoren voor haar een plezier te doen?

4. chila

chila Niet meer actief

Dat is ook irritant voor jou! Bah zulke mensen.
    Ik denk ook niet dat de politie er iets mee doet, maar dat ik die straat niet eens normaal door kan lopen vind ik toch niet normaal. Ik laat het nu gewoon rusten en zie wel hoe het verder loopt. Als het maar niet nog erger wordt.

Haha, nou die ''vriend'' hebben we ook wel even aangesproken.

Dankjewel.

5. chila

chila Niet meer actief

Zeker freakshow. Maar ik denk niet dat de politie zich hier mee bezig gaat houden. Zij woont in een straat waar politie uit onze woonplaats liever niet komt ;) Ze heeft ook een zooitje van hier tot Tokio maar in die straat mag alles.

Die zoon is net zo gek helaas. Het lijkt mij ook niet leuk dat hij hun moet uithoren maar als ik het zo begrijp van anderen heeft hij daar totaal geen probleem mee.

Ik laat het nu maar voor wat het is en hoop maar dat het niet erger word.

Deel Deze Pagina